Uitgerekend oktober 2018

Haaai meiden ook ik sluit me aan! Zoals ik uitgerekend heb zijn wij 10 oktober uitgerekend.
Wij zijn  al 2 jaar bezig in het ziekenhuis waarvan een aantal iui behandelingen en sinds nov gestart met ivf en pats boem 1ste gelijk raak gelukkig ???  
Wij zouden eigenlijk de eerste echo pas 21 febr hebben alleen wij hebben geen geduld en heb een pretecho 2d aangevraagd hier in de buurt . En die krijgen we woensdag al? dan ben ik precies 6 weken en dan kan je dat al doen. Kans is alleen aanwezig dat het hartje nog niet klopt . Maar die week erna gaan we gewoon weer  ?

Groetjes

Nou ik neem mn woorden terug haha! 1 dag later nadat ik schreef nergens last van te hebben kreeg ik opeens stekende hoofdpijn, buikkrampen en begon te huilen om niets (mn vriend vond het gelukkig ontzettend hilarisch) en kreeg gevoelige borsten. Sowieso beginnen die opeens groter te worden en daar ben ik heel erg blij mee hihi

Van de week dan toch maar even een verloskundige bellen.

Hoi allemaal.
Ik wil me ook graag aansluiten ? ik ben nu 6 weken en 4 dagen en ben uitgerekend op 4 oktober 2018.ik voel me onwijs misselijk en moe.. maar voorderest gaat het wel ?Dit is ons eerste kindje en ook ik ben jarloers op jullie echo datums.. Wij krijgen de eerste echo op 5 maart. Ik vind het onwijs spannend allemaal. Straks om half 11 komen ze voor moeders voor moeders bij me langs. 

Groetjes Kimberley  

Hoi allemaal,

allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws!❤️
ik wil graag meekletsen en weet sinds 1,5 week dat ik zwanger ben van de tweede. Ongeveer 5 weken nu denk ik.
ben sinds een paar dagen echt extreem moe en kotsmisselijk, de hele dag zelfs en vlagen dat ik me goed voel echt ellendig met nog n kleintje die rond gaat. Morgen werken dus ben benieuwd hoe dat zal gaan.
gezien ons verleden (bbz & miskraam) hebben we vandaag al een vroege echo om te kijken of het op de juiste plek zit dus hopelijk krijgen we wat te zien in dit vroege stadium.
bij onze verloskundige krijg je bij 7/8 weken een echo om te kijken of je een goede zwangerschap hebt en dan bij 10/11 weken de termijn echo maar erna duurt het even heel lang!

Hai allemaal! 
Ik wil me er ook bijvoegen als dat mag! 
Wij zijn er zaterdag achtergekomen dat ik zwanger ben, gisteren op mijn NOD dag getest en hartstikke zwanger! Volgens mijn berekening ben ik 21-10 uitgerekend! 
Vanmorgen met de verloskundige gebeld, 12 maart hebben wij onze eerste echo zoooo lang wachten nog! 
Verder voel ik me prima, weinig kwaaltjes af en toe beetje misselijk, en zere borsten af en toe! 

Als het zo blijft vind ik het prima! Ik moet er nu alleen op gaan letten dat ik veel drink en goed eet! 

Spannend dus 

Hallo ,

Weer een mama erbij .
Wij zijn een jaar bezig geweest en 2 maanden . We liepen al bij de gynaecoloog in ziekenhuis en hebben alle onderzoeken gehad.  We kregen een half jaar uitstel gelukkig is het gewoon via de natuurlijke weg gegaan . Wij zijn uitgerekende op 19 oktober en hebben de 1e echo op 6 maart 

Hoi hoi,
Nog een beetje twijfelachtig meld ik mij ook aan bij deze groep.. (Want zeg nou zelf, het is nog allemaal een beetje onwerkelijk he!) We zijn 8 maanden spiraalvrij, nu 3 positieve testen verder.
Als het rekenen klopt, zijn wij uitgerekend op 15 oktober.. Ik heb al een dochter van 8, dit wordt mijn tweede..
28 Februari is onze eerste echo, we moeten meteen onder controle bij de gyn, dit vanwege het HELLP-syndrome bij mijn eerste zwangerschap.. Dus we zijn blij, maar het is ontzettend spannend!!
Lieve groetjes!

Terug
Bovenaan