Uitgerekend oktober 2018

He Carolien!
Dankje! Jij ook gefeliciteerd! Hoe ver ben jij nu? Ja we waren super blij bij de arts, het was echt 'een laatste' kans voor we aan medicijnen zouden beginnen. 
Ja die rommelende buik, hij maakt ook meer geluid al een paar dagen haha. Vervelend die misselijkheid! Is het nog wel te doen?
Groetjes

Hoi allemaal!
Wat een mooie verhalen hier. Iedereen allereerst van harte met de zwangerschap!
Ik ben er afgelopen dinsdag officieel achter gekomen dat ik zwanger ben en waarschijnlijk ongeveer 5 weken nu (rond 14-10 uitgerekend). Het moet allemaal nog wel een beetje indalen, het voelt nog heel onwerkelijk aangezien het bij ons heel snel is gegaan. We hebben met de kerst besloten dat we er wel voor wilden gaan en in januari eerste poging; raak!
Ik ben al wel aan het fantaseren hoe we het iedereen gaan vertellen, zin in!
Graag lees ik hier lekker mee en ik wens iedereen veel plezier van het mooie wonder?

Hoi,
Aller eerst gefeliciteerd iedereen! 
Ik wil me hier ook bij aansluiten, als alles goed zal gaan verwacht ik 20 oktober volgens eigen berekening mijn 2e kindje. Ik mag mijzelf al gelukkig prijzen met ons zoontje van bijna 2, en kan niet wachten tot de 2e er is!???
Vind het erg spannend wat er de komende weken allemaal gaat komen, maar het mag van mij al wel oktober zijn ?
Ik heb ook alweer mogen voelen hoe het nog maar is om weer zwanger te zijn: erg misselijk en veel krampen! 

Ben ook erg benieuwd naar alle andere verhalen hier! 

Liefs.

Hallo allemaal, 
mag ik me hier ook aansluiten?
allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Ik ben inmiddels een week of 6 zwanger van ons 2e kindje.
We hebben gisteren de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien ?
Er waren hier ook meerdere die al vroeg een echo hebben toch? 
En de kwaaltjes zijn heel herkenbaar! Hier ook veel krampen en misselijkheid.
Leuk ook om te lezen hoe verschillend het zwanger worden gaat bij iedereen. Bij onze eerste duurde het 14 maanden en nu maar 4 maand, dus heel verschillend! 

Hoi dames,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik heb gisteren gestest en YAY zwanger! Uitgerekende datum volgens mijn berekening is 22 oktober 2018.
Wil me graag bij jullie aansluiten, het wordt ons eerste kindje dus alles is nieuw en spannend. Ervaar tot nu toe geen kwaaltjes.
Ben benieuwd naar al julli ervaringen.
Liefs

Hoi allemaal!

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben uitgerekend op 8 oktober en we hebben deze week al een kloppend hartje kunnen zien op de echo!
Ik ben ook geïnteresseerd om me aan te sluiten bij een gesloten Facebook pagina! Leuk!
Liefs! 

Gefeliciteerd allemaal!. 
Ik ben inmiddels 8 weken zwanger. 
Volgende week eerste echo, en wat vind ik dat spannend. 
Ik heb totaal geen symptomen en ook niet echt gehad. 
Dat maakt me wel een beetje zorgen. 
In het begin wel erg last gehad van maagzuur en pijnlijke borsten maar dat is inmiddels weg. 

Zal ik een besloten Facebook groep maken voor diegene die dat leuk vinden?
Voor wie dat wil: doe je mij een berichtje met een link naar jouw facebookprofiel, dan voeg ik je toe ?

Terug
Bovenaan