Uitgerekend oktober 2018

Ook wij zijn in Oktober uitgerekend, de 21ste. 
Mits alles goed blijft gaan....  Dit is onze 2e zwangerschap, na een lang ZH traject, de eerste zwangerschap eindigde na 7 weken helaas in een miskraam.
Vrij weinig klachten, alleen heel erg moe, klein beetje een rommelende buik (maar ik heb chronisch honger dus zou ook dat kunnen zijn :) ) en heel sporadisch een beetje misselijk, alsof er een plerkje omhoog gaat komen. 

Hi allemaal,
Leuk dat er animo is voor een besloten facebook groep! Mijn e-mail is carolienboers@gmail.com.
@femfem ik ben 6 weken en 4 dagen volgens de ouders van nu app ;) maar nog geen echo gehad om te bevestigen. Volgende week vrijdag weten we als het goed is meer... spannend!!
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die onzeker is ?
Doen jullie ook allemaal mee met moeders voor moeders? Ik wel, ik vind het een mooie gedachte dat ik iemand anders kan helpen met het krijgen van een kindje.

Groetjes Carolien

Ik wil me ook graag aanmelden voor de Facebook pagina:
holman_sandr@hotmail.com
ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger. Nog niet veel klachten alleen heel moe en een rommelde buik. Aankomende woensdag de eerste echo! Moet zeggen dat ik het toch spannend vind!

@boerenmama, ik heb je een pb gestuurd!  Leuk leuk!
Vandaag heb ik het ziekenhuis gebeld en we krijgen 1 maart de eerste echo, ik verwacht dan net 6 weken te zijn dus dat is al snel!

Vandaag heb ik het ziekenhuis gebeld en we krijgen 1 maart de eerste echo, ik verwacht dan net 6 weken te zijn dus dat is al snel!

Terug
Bovenaan