Uitgerekend oktober 2018

Heel leuk idee, misschien een idee de link hier neer te zetten van je facebook, en als je dan bent toegevoegd, dat berichtje hier weer verwijderen? 
https://m.facebook.com/dvandekoot?ref=bookmarks

Ik wil ook graag meedoen op fb, hoe maken we een groep die niet gezien wordt door anderen? 
Hoe voelt iedereen zich? Ik voel me eigenlijk nog steeds heel goed. Af en toe denk ik wat misselijk te zijn maar dat is of snachts of heel even. Mijn borsten zijn wel gevoelig maar ben ook niet extreem moe ofzo. Mijn grootste kwaal is denk is de spanning, vind het zo ontzettend spannend of alles goed is! 
Ben heel benieuwd naar jullie verhalen!

Ik maak een geheime groep aan op facebook, zodat alleen leden de groep kunnen vinden en de berichten kunnen zien.
Ik moet alleen iedereen eerst als vriend toevoegen, dan pas kan ik jullie toevoegen aan de groep.
Denice: ik heb je toegevoegd als vriend ;) 
Jullie kunnen indd je link hier even delen en daarna verwijderen.
Of, als je dat niet fijn vindt, kun je me ook via facebook een persoonlijk berichtje doen, dat kan via mijn pagina: facebook.nl/indekoewei, dan voeg ik je daarna toe als vriend en dan kan ik je toevoegen aan de pagina :) 

Oh je mag ook alleen je e-mailadres doorgeven, dan hoeven we niet eerst vrienden te worden op facebook, maar dan kan ik je zo uitnodigen voor de groep.

Terug
Bovenaan