Uitgerekend oktober 2018

Goedemorgen, 
Wat een onzekerheid kan je soms hebben. Wel of niet zwanger. Nu 3 maanden bezig. Laatste paar maanden is mn cyclus niet superregelmatig. Meestal 28-30 dagen. Nu op dag 32 en teste negatief vanmorgen. Wel voel ik me heel anders. Heb stemmingswisselingen, opgeblazen harde buik, veel honger, voor mn gevoel grotere borsten, moe etc. 
Heb het gevoel dat ik zwanger ben. 
Wat raden jullie aan?

Hoi Beerie,
je kan weinig anders dan afwachten.... Het kan zijn dat je cyclus wat langer is dan normaal, of dat je indd zwanger bent, maar nog niet genoeg hormonen aanmaakt voor een positieve test.
Ik zou over een dag of 3-4 nogmaals testen.
Vervelend he, die onzekerheid! Ik duim voor je!

Als het goed is, heeft nu iedereen bericht van mij gehad voor de fbgroep. Als dat niet zo is, laat het dan even weten!

Hoi Boerenmama,

ik heb nog geen bericht van je gehad op Facebook. Dacht dat ik je gister wel een pb gestuurd had. Klopt het dat je een plaatje van een koe als profielfoto hebt? 

Vandaag voor de 1e keer positief getest, super super spannend allemaal! Vandaag cyclusdag 33. Kan ik dan stellen dat ik in oktober 2018 uitgeteld ben?
Een maand geleden ben ik bij de gynaecoloog geweest en begonnen met onderzoeken omdat ik na een jaar nog niet zwanger was. 1 maart zou ik de uitslag krijgen. Echt een geschenk dat het nu gelukt is zonder het medische traject! 
Wat nu? Morgen nogmaals testen voor de zekerheid? Maandag contact opnemen met de gynaecoloog en verloskundige? 
Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe! 

Nbaas: wil je me nog een pb sturen? Ik kan m niet terugvinden.

gefeliciteerd Mirthe! Ik zou indd maandag  contact opnemen met de gynaecoloog en die zal dan uitleggen hoe het nu verder gaat. Fijn dat het toch gelukt is zonder hulp! Om je uitgerekende datum te berekenen ga je uit van de eerste dag van je laatste ongesteldheid. En dat plus 40 weken ?

Mietje van harte gefeliciteerd!! Wat geweldig! En spannend indd. Is het al een beetje doorgedrongen? ;) 
Ik had gister voor het eerst een positieve test in handen na 7 maanden. Echt helemaal in de wolken, maar ook nog een beetje voorzichtig want zo pril kan het NG alle kanten op. En vandaag pas mn NOD, zijn jullie ook bang om alsnog ongesteld te worden? :p 

Terug
Bovenaan