Jeetje, wat een heftige klachten allemaal! Veel sterkte dames, het niet slapen kan echt opbreken! Fijn dat ze dan snel zo'n ballon kunnen plaatsen.
Ik ben vanmorgen weer even naar de VK geweest, hartslag was gewoon goed en mijn bloeddruk ook. Ik ben nu 40+4, als ze er van het weekend nog niet is dan mag ik waarschijnlijk in het weekend langskomen om te strippen. Ben heel benieuwd hoe dat is! En als dat niet (snel genoeg) werk dan maken we voor volgende week een afspraak voor een CTG en een wat uitgebreidere echo, om zeker te weten dat alles nog goed gaat. Ik zou het wel heel fijn vinden om thuis te bevallen dus ik hoop dat ze er dan al is ? Ik vond het vandaag eigenlijk wel een mooie dag ??
AnnMomtobe wat leuk, een neefje met ongeveer dezelfde leeftijd! Mijn schoonzusje is toevallig de 18e van deze maand uitgerekend, 12 dagen later dan ik en ook nog eens ook van een meisje. Vind ik ook wel heel leuk voor onze dochter!
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar alle baby's en bevallingsverhalen, veel succes nog even dames! En inderdaad super leuk dat dit topic toch nog wat gaat leven ?