Uitgerekend oktober 2018

Hier alles rustig. Leuk dat dit topic toch erg leeft nu en ik ben heel erg benieuwd naar alle baby's die geboren gaan worden. Eergisteren is ons neefje geboren. Zo speciaal dat ons zoontje een neefje heeft waarmee hij maar weinig gaat schelen qua leeftijd. 
Dames die het zwaar hebben: even een hart onder de riem voor jullie. Het kan nooit lang meer duren! ?

Jeetje, wat een heftige klachten allemaal! Veel sterkte dames, het niet slapen kan echt opbreken! Fijn dat ze dan snel zo'n ballon kunnen plaatsen. 
Ik ben vanmorgen weer even naar de VK geweest, hartslag was gewoon goed en mijn bloeddruk ook. Ik ben nu 40+4, als ze er van het weekend nog niet is dan mag ik waarschijnlijk in het weekend langskomen om te strippen. Ben heel benieuwd hoe dat is! En als dat niet (snel genoeg) werk dan maken we voor volgende week een afspraak voor een CTG en een wat uitgebreidere echo, om zeker te weten dat alles nog goed gaat. Ik zou het wel heel fijn vinden om thuis te bevallen dus ik hoop dat ze er dan al is ? Ik vond het vandaag eigenlijk wel een mooie dag ??
AnnMomtobe wat leuk, een neefje met ongeveer dezelfde leeftijd! Mijn schoonzusje is toevallig de 18e van deze maand uitgerekend, 12 dagen later dan ik en ook nog eens ook van een meisje. Vind ik ook wel heel leuk voor onze dochter! 
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar alle baby's en bevallingsverhalen, veel succes nog even dames! En inderdaad super leuk dat dit topic toch nog wat gaat leven ?

Heftige verhalen allemaal. Iedereen veel sterkte en succes. Nog even een klein tijdje volhouden en dan is de baby er.
Ik ben vanochtend gestript (heb er niks van gevoeld) en na 15 minuten begon het rommelen. Nu hoop ik zo erg dat het doorzet vanavond of vannacht. Maar goed weer afwachten.

Oeh trotse momtobe!! Dat is heel spannend!! Vond je t strippen ook zo zeer doen?? 
Ik heb morgenochtend weer controle. Ga ook vragen om te strippen. Heb zo'n ontzettende buikpijn.. hopelijk werken ze mee... ben eigenlijk nog niet zo ver.. morgen 38+4 dus het zal wel niet.. 
Wat bijzonder om zo dicht bij iemand te hebben in je omgeving qua uitgerekende datum.. ;) 
Ik ganu lekker mijn bedje in, in de hoop dat ik een goede nachtrust heb ?

Wat leuk dat jij en schoonzus ook in dezelfde situatie zitten gebruiker10066454!!! Vandaag op kraamvisite geweest en blijf het onwerkelijk vinden dat wij straks ook een kleine hebben. 
En spannend Trotsemomtobe. Houd je ons op de hoogte?
Hoe kijkt jullie man/vriend tegen deze periode aan? Ik merk dat mijn vriend zich wel gestresst voelt mede doordat hij zelfstandig ondernemer is en er straks wel voor ons wil zijn. Lastig inschatten hoe alles gaat, maar ik heb hem ook gezegd; alles is maar relatief als die kleine er straks is. Wel heel fijn dat we er open over kunnen praten en onze angsten/gevoelens kunnen bespreken. Het gaat hier over weinig anders dan le bébé haha. Heeft jullie man/vriend lang verlof/vakantie? 

@Debbie88 nee het deed helemaal geen pijn. Het enige wat ik dacht was shit meot ik weer naar de wc. Dat was het. Beetje druk gevoel op de blaas dus, maar geen pijn. 
Wat ik wel apart vind is dat het bruin bloedverlies vanmiddag is gestopt en een par uur later weer begon. Het strippen is nu al dik 13 uur geleden en nog steeds heb ik bruinverlies. Weet iemand of dit normaal is? Qua krampen zet het flink door, dus stiekem hoop ik zo op weeën.
@Annmomtobe ik mijn best doen om jullie op de hoogte te houden.
Mijn vriend is heel relaxt. Hij vind het nu na het strippen wel spannend. Dus houd hij op zijn werk zijn telefoon extra in de gaten, maar verder is hij de rust zelve. En dat is heel fijn als ik weer voorweeen heb, want dan komt hij rustig bij me zitten en als ze heftig zijn probeert hij me zachtjes te masseren. Helemal happy met mijn vent.

Net weer controle gehad 38+4.. Ze mogen toch verder gaan qua inleiden en stimuleren dan dat ik dacht(nav eerdere ks). We hebben toch besloten om nog geen ks te plannen en toch de volgende controle af te wachten. Dinsdag dan ben ik 39+2. De gyn komt dan ook nog even langs. Dan wordt het plan gemaakt hoe nu verder.
Wss ga ik morgen een nachtje in het zkh slapen. Krijg dan pijn- en slaapmedicatie. Hopelijk is er plek. 
Mijn vriend leeft super mee! T is natuurlijk ons 2e kindje dus hij weet al enigzins wat hem te wachten staat. Hij vind het vooral moeilijk dat hij machteloos is. Dat hij me niet kan helpen zoals hij zou willen.. 
@trotse momtobe hoe gaat t nu?? Al meer actie?? 

@Debbie88 wat fijn dat je wat meer hulp mag hebben, dan dat je had gedacht. Veel succes in het ziekenhuis straks. Hopelijk kan je even goed slapen.
Hier gaat alles weer rustiger. Ben gisteravond wel de rest van mijn slijmprop verloren en heb nog steeds krampen. Maar niks is regelmatig en ook qua kracht varieeren de krampen. Ben zwaar ongeduldig en best blij dat de krampen wel nog aanwezig zijn. Dan is mijn lichaam dus nog steeds aan het werk.
Ik heb nog steeds oud bloedverlies, maar volgens de vk kan het geen kwaad zolang het geen hele gutsen zijn kan ik gerust blijven.

Terug
Bovenaan