Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje nieuwsgierig mee en had nu ook steeds meer de behoefte ook mee te schrijven zo tijdens de laatste loodjes ?
Ik ben nu 38+1 weken, 27 okt uitgerekend en in verwachting van een jongetje!? Dit is onze eerste dus alles is nieuw voor ons en zijn reuze benieuwd naar onze kleine man. Verder zijn we sinds 4 maanden verhuisd vanuit de Veluwe naar het noorden (Friesland) ivm werk, dus zijn ook hier de boel een beetje aan het verkennen.
Goed om te weten dat ik niet de enige ben die zo ongeduldig is... Haha? Behalve af en toe een wat zeurende menstruatiepijn onderin m’n buik is het vooralsnog rustig daarbinnen (los van de kleine zelf ?) dus ik zal denk ik mijn geduld nog even moeten bewaren.
Verder merk ik de afgelopen week dat ik ook regelmatig buikpijn/krampen heb wat hoger in m’n buik maar heb het idee dat dat eerder protesterende darmen zijn. Kan die baarmoeder en darm krampen maar moeilijk van elkaar onderscheiden, was eigenlijk wel benieuwd of jullie dat ook hadden. Soms lijkt het zo veel op elkaar.
In ieder geval leuk om jullie verhalen te lezen. En trotse MomTobe van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!? En wat goed te horen dat het met jullie beide goed gaat. Geniet er van samen !?