Uitgerekend oktober 2018

Ben toch niet in het zkh gaan slapen. Voel me vandaag eigenlijk best goed! Blijkbaar kost het slapen in het zkh 200 a 300euro per nacht ?? dus dat heb ik even zo gelaten. 
Ons oudste kindje(bijna 2jr) slaapt lekker bij opa en oma vanavond en manlief is het huis uit... dus ik kan echt lekker ontspannen. Heerlijk op de bank vrouwenfilms kijken en zo op tijd naar bed! ;) 

Hallo allemaal,Ik wil nog even laten weten dat gistermiddag mijn zoon is geboren. Wij maken het beide erg goed. Mijn vriend en ik zijn helemaal in de wolken van ons kleintje.Iedereen heel veel succes met de bevalling. Dat jullie ook maar snel van jullie kleintje mogen genieten.

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje nieuwsgierig mee en had nu ook steeds meer de behoefte ook mee te schrijven zo tijdens de laatste loodjes ?
Ik ben nu 38+1 weken, 27 okt uitgerekend en in verwachting van een jongetje!? Dit is onze eerste dus alles is nieuw voor ons en zijn reuze benieuwd naar onze kleine man. Verder zijn we sinds 4 maanden verhuisd vanuit de Veluwe naar het noorden (Friesland) ivm werk, dus zijn ook hier de boel een beetje aan het verkennen.
Goed om te weten dat ik niet de enige ben die zo ongeduldig is... Haha? Behalve af en toe een wat zeurende menstruatiepijn onderin m’n buik is het vooralsnog rustig daarbinnen (los van de kleine zelf ?) dus ik zal denk ik mijn geduld nog even moeten bewaren. 
Verder merk ik de afgelopen week dat ik ook regelmatig buikpijn/krampen heb wat hoger in m’n buik maar heb het idee dat dat eerder protesterende darmen zijn. Kan die baarmoeder en darm krampen maar moeilijk van elkaar onderscheiden, was eigenlijk wel benieuwd of jullie dat ook hadden. Soms lijkt het zo veel op elkaar. 
In ieder geval leuk om jullie verhalen te lezen. En trotse MomTobe van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!? En wat goed te horen dat het met jullie beide goed gaat. Geniet er van samen !?

Dag allemaal, 
Vrijdagochtend om 01:52 ben ik na een pittige bevalling van in totaal 30 uur bevallen van ons prachtige dochtertje Loren! Mijn vliezen zijn doorgeprikt door de VK en toen ging het heel snel. We maken het beide goed en de papa en ik zijn tot over onze oren verliefd op ons meisje .
Ze woog 3780 Gr en is 53 cm. Lange benen! 
Ik ben zoals gehoopt thuis bevallen in bad. Heel mooie ervaring, op de pijn na dan uiteraard. Borstvoeding gaat ook goed. 
Veel succes voor iedereen die nog moet, geniet van jullie kleintje!! 

Wow geweldig babynieuws!! Geniet ervan dames! Hopelijk gaan de overige dames en ik ook snel aan de gang.. 
Ik voel me sinds het gesprek van afgelopen donderdag eigenlijk heel goed. Alsof ik rust heb gekregen en dat t goed is dat ik gewoon ga bevallen. Mijn lichaam toont minder klachten, ik accepteer ook dat ik meer rust moet nemen. Hopelijk hoef ik.niet te lang meer te wachten. 
Succes ladies!!

@Birdys, leuk dat je ook meeschrijft. Toevallig ben ik zelf ook import in Friesland (inmiddels al bijna 10 jaar). Voel je je al een beetje thuis?

@gebruiker10066454, van harte gefeliciteerd en wat een prachtige naam! Is de uitspraak zoals Lauren op z'n Engels? En wat ontzettend fijn dat het in bad en thuis is gelukt. Ik wens je een spoedig herstel en geniet van de kleine (lange) dame! ​

@Debbie88, fijn dat je een beetje rust hebt gekregen. ​

Ik ben er opeens wel klaar mee. Ik wil nog heel veel, maar merk dat ik lang niet meer zoveel kan als bijv. een week geleden. En ik voel wel dat hij nu echt groot is. Nog steeds aardig druk. ​

Voor de bevallen dames: geniet! Voor de wachtende dames: nog even volhouden ;).

Terug
Bovenaan