Uitgerekend oktober 2019

Hebben het ook nog niemand verteld, iig echo afwachten en dan bepalen wanneer we het vertellen.
Wat voor leuke ideeen hebben jullie om het bekend te maken?
Ik zit nog wel met een weekendje weg met heel veel vrienden, wijnproeverij is er geregeld, uit eten en stapavondje, lastig!

Hi Liesjeanne,

Van harte gefeliciteerd!!!! Zo leuk! Wanneer denk je dat je bent uitgerekend?
Je lichaam had blijkbaar nog niet genoeg HCG aangemaakt, dat verklaard dus de lichte 2e streep een paar dagen geleden.
Wij gaan allemaal een spannende periode tegemoet. Nu nog tot de 12e week volhouden om je niet te verspreken. Het is daarom zo fijn dat er een forum bestaat.
Geniet van je zwangerschap!

Hoi dames, 
Ik wil me ook hier melden! Ik zit nog 1 dag voor NOD maar had afgelopen maandag al de eerste heeeeele lichte test in handen. Testen lopen mooi op nu. Ik las over een Facebook groep? Ik zou me daar ook graag voor aan willen melden. Hoe doe ik dit? XD

Iedereen die er nieuw bij is: gefeliciteerd! Spannend hè, die eerste test. 
Ik ben nu 4+4 (of 5, afhankelijk van welke app ik moet geloven) en heb ook nog weinig kwaaltjes behalve pijnlijke borsten en een opgezette buik. Mijn broeken zitten nu al s avonds niet meer lekker. Ik had verwacht me super misselijk en vermoeid te voelen, maar ben best blij dat het (nog?) prima gaat. 
Wij hebben de eerste echo op 5-3, een zogenaamde vitaliteitsecho. Pas als we daar een kloppend hartje op zien gaan we het vertellen aan de ouders. Tot nu toe is mijn sporttrainer de enige andere die het weet, haha. Hij zei wel meteen dat ik bepaalde oefeningen niet mag doen. 
Leuke ideeën om het bekend te maken: voor ouders een voorleesboekje/ rompertje/ fotolijstje met echo / oid. Voor broers/zussen weet ik het niet zo goed! 
Wanneer vertellen jullie het op je werk ? 

ha dames,
vanmorgen ook met CB positief getest!! helemaal Happy. Wat is dat een raar gevoel haha!
Zojuist bij de verloskundige aangemeld. Ben benieuwd wanneer ze contact opnemen voor een afspraak! 

@ peony: ik verwacht dat ik rond 20 oktober ben uitgerekend en jij? 
@ bezig bijtje : gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb inderdaad ook pijnlijke borsten en een opgezette buik. Af en toe ook wat krampjes ( wat ik wel eng vind, maar kan er schijnbaar ook bij horen) Ik ben ook (nog ) totaal niet misselijk wel af en toe duizelig. 

Wij wachten sowieso tot na de echo met bekend maken aan familie. Ik denk zelf iets langer voor de zekerheid. Hoe we dat gaan doen weten we nog niet, maar o wat ben ik benieuwd naar de reacties! 

Op het werk vertel ik het als iedereen van mijn familie het weet denk ik. Ik werk onregelmatig, dus ook nachten... Is ook een van mijn vragen aan de verloskundige of dit kwaad kan. 

@liesjeanne: gefeliciteerd!!!! Gek is dat he? Maar nu is het echt ! Was je al lang aan het proberen ? 
Ik ben ook 20 oktober uitgerekend volgens de berekeningen. Bij mij nam de verloskundige meteen contact op. Wel fijn om nu een echodatum te hebben. Ga jij ook voor de (vroege) vitaliteitsecho? 

Terug
Bovenaan