Uitgerekend oktober 2019

Hallo! 
Wat leuk om dit allemaal te lezen! Zelf ben ik ik uitgerekend op 19 oktober. 6 maart hebben we de eerste echo. Spannend! 
De enige kwaaltjes waar ik last van heb zijn misselijkheid, pijnlijke borsten en mijn darmen zijn helemaal van slag. Herkent iemand dit? Hopelijk gaat dat laatste snel over.
Jullie blijven gewoon sporten? Ik volleybal op redelijk hoog niveau en ik vind het wel lastig om in te schatten of ik moet stoppen met de wedstrijden. Wat denken jullie? 

bezig bijtje heb je ook buikkramp?
het komt echt vaak voor wat bloedverlies in het begin vooral rond 5/6 weken dacht ik.

[quote quote=10169837]De enige kwaaltjes waar ik last van heb zijn misselijkheid, pijnlijke borsten en mijn darmen zijn helemaal van slag. Herkent iemand dit? Hopelijk gaat dat laatste snel over.[/quote]
Ja ik heb precies de zelfde kwaaltjes.
Ik hoop ook dat mijn darmen gauw tot rust komen, dat gerommel de hele tijd.

Hallo allemaal, 
Ik mag mij aansluiten bij jullie. Ik ben ongeveer rond 6 oktober uitgerekend. Ik heb hiervoor een miskraam gehad rond 7 a 8 weken.  Vind het nu weer behoorlijk zwanger, nu 7+2 zwanger. Vanochtend een echo gehad en een duidelijke kloppend hartje gezien 
Ik heb al een tijdje mee gelezen, maar durf nu ook te reageren. Heb er al iets meer vertrouwen in. 
Groetjes Monique 

Hallo allemaal, 
Ik mag mij aansluiten bij jullie. Ik ben ongeveer rond 6 oktober uitgerekend. Ik heb hiervoor een miskraam gehad rond 7 a 8 weken.  Vind het nu weer behoorlijk zwanger, nu 7+2 zwanger. Vanochtend een echo gehad en een duidelijke kloppend hartje gezien 
Ik heb al een tijdje mee gelezen, maar durf nu ook te reageren. Heb er al iets meer vertrouwen in. 
Groetjes Monique 

Moniqueloves: gefeliciteerd! En welkom bij de club.  Ik kan me voorstellen dat het extra spannend is. Ik durf me ook nog niet bij de fb groep te voegen totdat ik een kloppend hartje heb gehoord. Fijn dat de echo goed was! Geeft vast wat meer vertrouwen. 
@AvB98: weet niet echt of ik het krampen kan noemen. Heb in ieder geval een zeurderig gevoel onder in mijn buik. Vanochtend ook wat lage rugpijn, maar die is nu over. Ik weet dat ik niets anders kan doen dan afwachten en dat het ook echt niets kan zijn. Maar het geeft niet heel veel vertrouwen. 
@ gebruiker 10106799 : ik heb ook pijnlijke borsten en een opgezette buik s avonds. Niet echt last van misselijkheid, soms een "weeig" gevoel. Mijn sporttrainer zei dat je tot 12 weken gewoon kan blijven sporten, maar dat  dat je wel moet luisteren naar je lichaam. Ook kon ik beter geen rechte buikspieren trainen. Ben wel sneller buiten adem en wat vermoeider. Maar zo lang je geen contactsport doet kan het volgens mij weinig kwaad. evt checken bij de verloskundige? 

Wat leuk Mamariëlle,

Zelf zit ik te denken hoe ik het wil vertellen samen met mijn man.
Erg spannend dit alles.

Hoi allemaal, 
Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie  zwangerschap! Op Valentijnsdag teste wij positief! Nu 5+2.
Na 2,5 jaar zijn we eind vorig jaar net de mm in gegaan. Net in de laatste ronde op ‘eigen houtje’ toch gelukt! Zo onwerkelijk, maar zo blij! 

Terug
Bovenaan