Uitgerekend oktober 2019

Na 5 pogingen vandaag een positieve test! 19 maart naar de verloskundige voor 1e echo. 
We hebben al een meisje van 2,5. Heel benieuwd hoe deze zwangerschap zal verlopen!

Hoi allemaal!
ik wil ook graag mee praten, vind het erg gezellig!
Ik heb nu 3dagen getest en kan nu zeggen ja ik ben toch echt zwanger! Heel onwerkelijk maar waar..
11maart mijn eerste echo, en uitgerekend ongeveer 27oktober
ik ben 25 jaar, en na een half jaar proberen nu dus zwanger van ons eerste wondertje!
heel spannend allemaal

Gefeliciteerd allemaal! 
@bezig bijtje. Dankjewel, ga ik doen. Ik ga morgen meedoen met de damescompetitie dus dan is het wat rustiger. ;) 
Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest. Ze waren bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ivm heftige buikpijn. Gelukkig zijn het mijn darmen (door het uitzetten van de baarmoeder hebben mijn darmen het even moeilijk) en is er niets aan de hand met de baby. :D Nu vezelzakjes gekregen. Hopelijk gaat de buikpijn nu snel over.

Goedenavond dames,
Een vraagje..
Zijn er dames die weten wanneer de zoete, zure, frisse trekjes beginnen?
Of hebben jullie dat al?
Zoja hoeveel weken zijn jullie dan?

Hallo mede zwangere dames,

Hier ook een dolgelukkig mens. Ben morgen 7 wkn zwanger. A.s. dinsdag eerste echo. Vind het zo enorm spannend. Ik lees zo veel narigheid online. Probeer me vast te houden aan het feit dat mijn lijf anders aan voelt. Pijnlijke borsten, heel de dag honger en hondsmoe. Verder voel ik me erg lekker. Wel soms kleine kraampjes in baarmoeder. Doodeng allemaal. Vooral omdat ik (waarschijnlijk Zoals iedereen hier) echt enorm graag moeder wil worden.
Meerdere mensen met buikkrampen?
Ben 09-10-19 uitgerekend.

Hier ook een dolgelukkig mens. Ben morgen 7 wkn zwanger. A.s. dinsdag eerste echo. Vind het zo enorm spannend. Ik lees zo veel narigheid online. Probeer me vast te houden aan het feit dat mijn lijf anders aan voelt. Pijnlijke borsten, heel de dag honger en hondsmoe. Verder voel ik me erg lekker. Wel soms kleine kraampjes in baarmoeder. Doodeng allemaal. Vooral omdat ik (waarschijnlijk Zoals iedereen hier) echt enorm graag moeder wil worden.

Terug
Bovenaan