Uitgerekend oktober 2019

@Pienie 
Dit is dus ook mijn 2e zwangerschap en dat dit enorm verschilt is wel duidelijk inderdaad.
Bij mijn dochter die inmiddels 9 jaar is had ik al sinds dag 1 trek in olijven en salade. Maar momenteel heb ik juist helemaal nergens trek in.?
Agh ya gewoon genieten van elk moment dat is wat telt uiteraard.
Lay back and enjoy
Liefs tulp 

@ gebruiker 10105347: succes met je echo vandaag! Zeker spannend. Ik heb ook af en toe last van wat krampjes in mijn onderbuik, maar zolang dit bij kleine krampjes blijven en geen bloedverlies zie , link ik het aan het groeien van de baarmoeder. Ik ben momenteel 5 weken en 3 dagen en heb 4 maart mijn eerste echo! Kan niet wachten
Verder kan ik.niet echt zeggen dat ik ergens ontzettend trek in heb. Kijk wel elke avond uit maar een beker warme melk ( wat ik voorheen nooit dronk) 

Bij mij wisselt het per dag waar ik ineens trek in heb. Eergisteren had ik bijvoorbeeld ineens trek in gevulde eieren en gisteren in chips en (kant en klare) farmersalade. Heb ik normaal nooit haha. En gisteravond wou ik ineens heel veel melk. Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik echt cravings voor watermeloen. Maar dat begon na de 12 weken volgens mij. In het eerste trimester moet ik echt per moment bekijken waar ik trek in heb. Want sommige dingen kunnen me van het ene op het andere moment ineens weer erg tegenstaan haha 

Ik heb een vraagje.
Ik heb mij inmiddels aangemeld bij de verloskundige en wacht nu op het telefoontje voor mijn eerste afspraak. Volgens mijn huisarts was ik maandag 4 weken zwanger en zou ik rond 27-10 uitgerekend zijn. Nu valt mij vanochtend (eigenlijk al eerder) op dat mijn bh's niet meer passen en mijn broek ook erg straks begint te zitten. Ik begin al een aardig buikje te krijgen en mijn borsten groeien dus ook al aardig.
Hebben/hadden jullie dit ook al bij 4 weken zwangerschap? 

@Elena W,
Precies hetzelde hier. Opgezette buik vanaf het begin. Ben inmiddels 6 weken en 4 dagen en nog steeds dezelfde klacht. Borsten waren nog niet opgezet bij het begin maar die is nu aardig aanwezig.
Dus ja, het is mogelijk. Dit had ik trouwens niet bij mijn 1ste kindje zover ik het me herinneren kan. Mijn zus die had helemaal niets bij haar 1ste 2 kinderen maar bij de 3e had ze ook enorm opgezette buik en borsten. Het verschilt gewoon per zwangerschap per persoon. Niets om je zorgen om te maken.
Onze darmen doen gewoon hard hun best.
Liefs tulp

Net gebeld door de verloskundige en op 4 maart wordt de eerste echo gemaakt, spannend. De verloskundige denk naar aanleiding van mijn verhaal en vorige ongesteldheid (was amper 1 dag en amper bloeding) dat ik al iets verder in de zwangerschap zit, zij denk aan 6 weken nu.

Mijn broeken passen ook niet meer goed. En mijn borsten zijn ook opgezet. Hoewel ik er vooral met 4 weken last van had  Nu heb ik er wat minder last van. Ze zijn alleen wat groter. ;) 

Terug
Bovenaan