Uitgerekend oktober 2019

Mijn broeken passen ook niet meer goed. En mijn borsten zijn ook opgezet. Hoewel ik er vooral met 4 weken last van had  Nu heb ik er wat minder last van. Ze zijn alleen wat groter. ;) 

Hallo alle aanstaande moeders, 
Ik sluit me graag bij jullie aan, leuk om al jullie verhalen te lezen! 
Wij zijn 11 oktober uitgerekend, hebben vandaag onze eerste echo gehad. En we hebben het hartje zien kloppen, echt dolgelukkig waren we. Tranen sprongen in mn ogen. 
We kregen een vroege echo via de Gynacoloog (6 weken en 4 dagen) omdat we vorig jaar 3 miskramen hebben gehad. Volgens de Gynacoloog ziet alles er goed uit en als onze volgende echo ook nog goed is, dan verwacht ze dat deze zwangerschap gewoon goed za lopen. Dus nog even duimen, maar na vandaag een goed gevoel! 

Liefs, Nicole 

Wat fijn zeg Nicole! Gefeliciteerd! Hopelijk de volgende keer nog zo’n goede echo!
wij hebben 12 maart de eerste echo, heel spannend. Nu ‘pas’ 4 weken zwanger, pas gelukkig mn broeken nog wel ;) maar mn bh’s zitten inderdaad ook echt minder lekker. Laat dat iets zijn waar ik totaal niet over nagedacht had nog. Gaat elke dag nog weer een wereld voor me open ;)
Had mn emoties de laatste dagen redelijk  onder controle, maar vanavond is het echt drama. Ben zo moe, denk dat het daar door komt. Maar lekker vroeg mn bed in zo!

Wij hebben van de week onze eerste echo gehad. Zo spannend of we het hartje zouden zien kloppen. En de verloskundige zei heel relax: het eerste hartje klopt en het tweede hartje klopt. Wij waren natuurlijk onwijs blij, want er zijn er nu ineens 2 opkomst. 
Ik heb vanaf week 4 vreselijk buikkrampen gehad. Verloskundige zei dat het normaal was. Helemaal licht worden van de pijn enzo. Inmiddels ben ik 7+3 maar pas echt een aantal broeken al niet meer. Logisch nu we weten dat er 2 zitten. Over 2 weken dus maar vertellen aan de rest van de wereld, want je ziet het nu al. 
Dus hopelijk maken jullie je niet teveel zorgen met de buikkrampen. Het schijnt er bij te horen. 
Groetjes (van ons drieën hahahah)

Hier ook weer zwanger, als het goed is 24 oktober uitgerekend.
Hiervoor een miskraam bij 4,5 en 11 weken (terwijl de 9 weken echo goed was) dus heeel spannend nu.
Durf nog geen afspraak te maken voor een echo, ga ik na het weekend maar doen ?

Hiervoor een miskraam bij 4,5 en 11 weken (terwijl de 9 weken echo goed was) dus heeel spannend nu.

Terug
Bovenaan