Uitgerekend oktober 2019

Hier ook weer zwanger, als het goed is 24 oktober uitgerekend.
Hiervoor een miskraam bij 4,5 en 11 weken (terwijl de 9 weken echo goed was) dus heeel spannend nu.
Durf nog geen afspraak te maken voor een echo, ga ik na het weekend maar doen ?

Hallo dames,
Ik ben ook eind oktober ergens uitgerekend, maar ik heb nu af en toe last van spotting. Moet ik mij zorgen maken? Als ik daarna weer een test doen is het gewoon positief, maar ik weet ook dat de HCG een tijdje nog in je lichaam kan blijven. Herkennen jullie dit of hebben jullie helemaal geen last van spotting?
Ik hoor graag naar jullie ervaringen...

Gefeliciteerd meiden!
Na 3 positieve testen begin ik het pas te geloven.. Hebben jullie direct na de positieve test al een afspraak gemaakt met een verloskundige?
Ik zat er eigenlijk aan te denken om na het weekend nog eem test te doen, en dan pas een afspraak in te plannen. Ik ben nu als het goed is 4 weken zwanger (eigenlijk 2) en het schijnt bij 5 weken pas 100% te zijn.
Volgens de rekentools is mijn uitgerekende datum tussen 28 en 30 oktober. Ontzettend spannend allemaal.

Hallo dames,

ik heb gisteren en maandag een positieve test gehad. De uitgerekende datum is nog een beetje onduidelijk omdat mijn cyclus erg onregelmatig was. Ik heb het afgelopen half jaar twee miskramen gehad. Een keer bij zes weken en een keer bij acht weken. Daarom is het nu wel weer heel spannend en onzeker. 
Volgende week heb ik een vroege echo om te kijken of er al iets te zien is en om te kijken hoe ver ik ben.  Ik verwacht dat eind oktober mijn uitgerekende datum zal zijn. 

Elena W:  mijn broeken passen ook niet meer en ben pas 5+4d! Ben sinds vandaag overgestapt op jurkjes want moest gewoon s middags al mijn knoop opendoen. Tja, wijdt het naar aan de darmen. Heb ook een bh uit de kast getrokken die altijd te groot was. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zo vroeg al hiermede zit. 
Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd! 
Shan ; ik heb een dag na mijn positieve test een afspraak gemaakt. Wilde een vroege echo en was wel blij om te weten waar ik aan toe was. Je kunt ook even (tot 5wk ofzo) wachten als je dat fijner vindt. Maar het kan meteen 

[quote quote=10171117]Elena W: mijn broeken passen ook niet meer en ben pas 5+4d! Ben sinds vandaag overgestapt op jurkjes want moest gewoon s middags al mijn knoop opendoen. Tja, wijdt het naar aan de darmen. Heb ook een bh uit de kast getrokken die altijd te groot was. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zo vroeg al hiermede zit.[/quote] Erg he. Helaas mag ik op mijn werk geen rok of jurkjes aan, moet lange broer zijn dus dat wordt nog leuk. Ik ben nu ongeveer 4 weken en 4 dagen. 

Heee allemaal!
Ook ik sluit mij hier graag aan. Volgens de rekentools nu 6 weken en uitgerekende datum 16 oktober.
Het is mijn/ons eerste kindje. Vriend kan het nog maar moeilijk geloven. Ik vind het vooral erg spannend en bijzonder! Geen idee wat ik kan verwachten, juist wel of niet moet voelen etc etc
Rest ook gefeliciteerd allemaal!

Hallo allemaal,
Ik heb vrijdag de verloskundige moeten bellen ivm hele erge krampen onder in mijn buik. Ze kon mij gelukkig gerust stellen en denkt dat het mijn darmen zijn, stoelgang veranderd. Nu belde de verloskundige mij net op of ik inplaats van 4 maart morgen al kan komen voor de eerste echo, ik ben vandaag of 5 weken of ruim 9 weken zwanger (weten we niet zeker). Ze wil deze echo al maken omdat ze uit wil sluiten dat het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap is. Ik hoop zo dat we morgen de kleine al kan kunnen zien en een hartje kunnen horen. Mochten we nog echt op de 5 weken zitten krijgen we op 4 of 11 maart nog een echo. Ik vind het nu wel heel spannend en duim zo dat alles goed gaat.

Terug
Bovenaan