Uitgerekend oktober 2019

Hallo allemaal,
Ik sluit mij ook aan bij de groep, ik ga nu mijn 8e week in, zoals ik het zelf had uitgerekend zal de uitgerekende datum 9 Oktober zijn. 
Wat een ontzettende spannende tijd is dit!! Donderdag 28-2 hebben wij de afspraak bij de verloskundige voor de eerste echo. 
Ik ben blij om te lezen dat er al meer mensen zijn die moeite hebben met sommige kledingstukken hihi.. ik voelde mij al zo’n dikkie, maar het schijnt er bij te horen doordat je darmen opzetten om ruimte te creëren. 

[quote quote=10158570]@ LisaMartina, helder haha. Ik denk dat ik bij m’n huidige werkgever stop, wij hebben namelijk ook nog een melkveebedrijf, m’n man werkt full-time, ik 4 dagen. Daarnaast melken we ’s ochtends en ’s avonds samen dus we hebben best een druk bestaan. Ben ook heel benieuwd hoe dat zal gaan straks… ik kan dan als zzp’er flexibel bij iemand gaan werken, die ga ik vanaf volgende week een handje helpen…[/quote]
Wat leuk, wij hebben ook een heel groot melkveebedrijf, ik werk ook mee op het bedrijf, wat voor maatregelen neem jij op het bedrijf om de zwangerschap zo veilig mogelijk te laten verlopen?

heyhey!

hier nog iemand die in oktober uitgerekend is van de tweede :) Volgens eigen berekening 10-10, maar de VK denkt iets later. Het is alleen wel eventjes spannend nu ;-) 
Vrijdag heb ik een echo gehad omdat ik bloedverlies had, maar het hartje klopte gelukkig en het zag er op dat moment goed uit.. vrijdag stopte het bruine bloedverlies dus was zeer opgelucht, maar vanaf zaterdag ineens helderrood bloed :-(
Gisteren hield het weer op, maar gisterenavond begon het weer en nu nog steeds. Het is wel echt alleen met afvegen en nog geen grote hoeveelheden. 
Wederom de VK gebeld en ze zegt dat we vooral reeel moeten blijven en de kans erin zit dat dit een beginnende miskraam is. De kans is 50/50 dat het doorzet of blijft zitten.  
Dus heeeel zenuwachtig voor donderdag, maar ik heb goede hoop omdat mijn 'kwaaltjes'  er nog zijn. Had niet veel kwaaltjes, maar ben nu dolgelukkig dat ik nog steeds doodmoe ben, last heb van maagzuur en mn onderrug ;-)  

We shall see!! moest het heel eventjes van me af schrijven :) 

iig voor de rest vd dames hier van harte gefeliciteerd!!! 

Dag lieve aanstaande moeders,
Volgende week heb ik mijn 1ste echo en ben ik nu al ontzettend zenuwachtig.  Volgens de app ben ik 8 weken zwanger en uitgerekend op 11 oktober.
Heb vandaag wel tot mijn verbazing een roze afscheiding gehad  maar geen krampen gelukkig, waardoor ik me geen zorgen maak.
Heb nog altijd dezelfde (sinds dag 1) symptomen. Niet meer en niet minder.
Gelukkig geen misselijkheid, alleen opgeblazen rommelende darmen, trekking aan banden wat vergeleken met 1st wat minder is. En steeds meer pijnlijke borsten. 
Heb nog altijd geen trek in 1 vast product maar wel steeds elke dag verschillend. Waar ik gisteren trek in had hoef ik vandaag bijv. Niet meer. 
Elke week probeer ik hier een post te plaatsen, i.v.m. drukke leven.
En geniet ik van elk verhaal die hier wordt geplaatst. Ik ben ontzettend blij voor alle toekomstige mama's en mama's die voor de 2e, 3e kind gaan.
Ps. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn naam tevoorschijn komt? Ben niet zo bekend met forums
Liefs tulp

Elena W: wat spannend! Laat je even weten hoe je echo gegaan is?! Benieuwd hoeveel weken je bent!
NienkeBW: ah wat naar! Je leest voldoende verhalen van meiden die uiteindelijk wel een gezond kindje hebben gekregen na bloedverlies, maar ik snap helemaal dat je zenuwachtig bent.  Ik ga voor je duimen! Heel veel sterkte! 
Tulip: fijn dat je weinig kwaaltjes hebt! ps. Ik weet niet wat je precies bedoelt met je naam, want die zie ik gewoon.  
Hier gaat het ook wel redelijk. Gelukkig gedragen mijn darmen weer iets meer. Ben heel erg op mijn eten gaan letten (voldoende drinken, vezels), waardoor ik net wat minder opgeblazen ben. Ook ben ik wat vermoeid (maar gelukkig is mijn werk de afgelopen tijd niet zo druk), en af en toe 's nachts een soort rare misselijkheid. Gisteren voor het eerst in mijn 9 maanden boek geschreven. Mijn partner is ook super enthousiast dus doet leuk mee. Hebben jullie ook een 9 maanden boek gekocht? 

[quote quote=10172309]Elena W: wat spannend! Laat je even weten hoe je echo gegaan is?! Benieuwd hoeveel weken je bent![/quote] We moet er om 17:45 zijn, we mogen voor het spreekuur komen. Ik ben nu al op van de zenuwen zeker omdat ze het over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Ik laat vanavond even weten hoe het gegaan is en hoever we al zijn in de zwangerschap. 

Terug
Bovenaan