Uitgerekend oktober 2019

Heel veel succes @ Elena W! ik duim voor je!

hier bloedverlies weer meer geworden.. VK gebeld maar moet echt wachten tot donderdag :-(  

Ohh wat spannend Nienke..wachten duurt echt lang dan he! Ik duim voor je dat alles goed is!
Elena, hoe is het gegaan? Ben benieuwd hoe ver je bent ook!

De eerste echo gehad en die was goed, kindje ligt lekker verstopt achter mijn darmen ? en maakt het goed. We zijn uitgerekend op 27 oktober, we zijn vandaag toch 5 weken en 1 dag zwanger. Ik kan het nu pas echt geloven dat het werkelijk zo is (jaaa ik word mama )dit omdat ik volgens het UMC geen kinderen kon krijgen. 
Over 3 weken hebben we weer en echo en dan kunnen we ook het hartje horen, waren we nu 2 dagen te vroeg voor.  

NienkeBW, Ik duim voor jullie dat alles goed gaat.

ElenaW: ooooh gefeliciteerd!! Wat fijn dat het allemaal goed was. En leuk je kleine wondertje te zien. 
Nienke BW: wat naar om in onzekerheid te zitten! Ik ga voor je duimen .

thnx allen!!

vannacht helemaal niet gebloed.. en tot nu toe vandaag alleen af en toe bruin (oud) bloed.. ik snap er echt niets meer van ;-) 

Even een vraagje, ik heb sinds in een postitieve test heb, ontzettend veel pijn in mn mond. Tandvlees, wang, binnenkant lippen, onder mn tong en mn tong, echt alles doet pijn of heeft een naar gevoel.
Volgens de verloskundige kan dit komen door de hormonen of puur toeval. Volgende week een afspraak gemaakt bij de tandarts. 
Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik doe extra goed mn tandenpoetsen en spoelen maar dit is echt een hel aangezien alles brand en heel gevoelig is.

[quote quote=10172848]Even een vraagje, ik heb sinds in een postitieve test heb, ontzettend veel pijn in mn mond. Tandvlees, wang, binnenkant lippen, onder mn tong en mn tong, echt alles doet pijn of heeft een naar gevoel. Volgens de verloskundige kan dit komen door de hormonen of puur toeval. Volgende week een afspraak gemaakt bij de tandarts. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik doe extra goed mn tandenpoetsen en spoelen maar dit is echt een hel aangezien alles brand en heel gevoelig is.[/quote]
ohhh dit had ik bij de eerste ook! Heel herkenbaar :) ging vanzelf weg toen.. heb het tot nu toe nog niet 

Terug
Bovenaan