Uitgerekend oktober 2019

Potjandorie ik werd gebeld door de VK dat er een plekje vrij was gekomen bij echopraktijk..

Hartje klopt goed.. precies 5 dagen gegroeid tov de vorige echo (vrijdag) en baarmoeder ziet er super uit. Ze kunnen het bloedverlies niet verklaren, maar ze zei dat dit bloedverlies iig niet aan een naderende miskraam verwant is, dus ik nu rustig kan ademhalen en dat "dit soms gewoon gebeurd zonder verklaring".  
Ik krijg wel over 2 weken wederom een echo en mocht het bloeden nog meer worden dan moet ik gewoon weer bellen, maar omdat er nu 2 hele goed echo's zijn geweest acht ze de kans op een miskraam nu minimaal :)  
Ik durf nog niet helemaal opgelucht te zijn, maar krijg weer een beetje hoop! 

Dank jullie wel voor de berichtjes. Vanavond gaan we het blijde nieuws aan mijn oma vertellen zodat ze het toch nog hoort. 
NienkeBW, wat een goed nieuws 

Nienke BW,
ik heb zowel bij mijn eerste zwangerschap als nu bij de tweede bloedverlies gehad ( eerste keer tot 20 weken) bij mijn eerste zwangerschap geen reden gevonden, maar uiteindelijk wel een dochtertje geboren en alles helemaal goed! 
Nu bij de tweede zwangerschap dus weer.. maar vriendin van mij is vk en die verteld dat je vaak ook echt flinke krampen moet hebben als het echt de verkeerde kant op gaat. 
Het is natuurlijk heel logisch dat je je druk maakt, maar helaas zien we vaak de gevallen waar het mis gaat en niet goed. Dus hopelijk geeft dit je een beetje steun 

[quote quote=10172912]Potjandorie ik werd gebeld door de VK dat er een plekje vrij was gekomen bij echopraktijk.. Hartje klopt goed.. precies 5 dagen gegroeid tov de vorige echo (vrijdag) en baarmoeder ziet er super uit. Ze kunnen het bloedverlies niet verklaren, maar ze zei dat dit bloedverlies iig niet aan een naderende miskraam verwant is, dus ik nu rustig kan ademhalen en dat “dit soms gewoon gebeurd zonder verklaring”. Ik krijg wel over 2 weken wederom een echo en mocht het bloeden nog meer worden dan moet ik gewoon weer bellen, maar omdat er nu 2 hele goed echo’s zijn geweest acht ze de kans op een miskraam nu minimaal Ik durf nog niet helemaal opgelucht te zijn, maar krijg weer een beetje hoop![/quote]
Zie mijn reactie, had hem niet goed geantwoord? reactie gestuurd op 26-2 18.00

@NienkeBW bloedingen zonder krampen kunnen meerdere oorzaken hebben en dus ook door onverklaarbare redenen ontstaan. Je kan denken aan druk door niezen of vrijen etc. Zolang de krampen er niet zijn ben je veilig. En de krampen zijn niet te vergelijken met ongesteldheidskramp of banden trekken. Die zijn toch wel wat heftiger wat al begint met een soort van wee gevoel. Dus wees gerust en geniet van je zwangerschap. 
@Elena W ik ben ontzettend blij voor jou met deze goede nieuws. Geniet van je gehele zwangerschap voor je het weet is het al snel voorbij. 
Heel veel sterkte meiden. 

Dankjewel Tulip en Leama!
ik heb idd wel gehoord dat het vaker voorkomt en vanmiddag was ik wel gerustgesteld.. alleen op dit moment heb ik wel een zeurende pijn in mijn onderbuik en is het vloeien weer heviger geworden ?? ze heeft een uitwendige echo gedaan en heeft flink moeten drukken dus ik hoop dat de pijn daardoor komt en door de druk op baarmoeder ook het meerdere bloeden.. maar ik blijf er een hard hoofd in hebben... ellendigheid dit Hahah maar superlief jullie reacties! 

Ondanks de prachtige en goede echo vanmiddag ben ik een uurtje geleden toch ons kindje verloren... dacht dat de buikpijn vd echo kwam maar had helaas opeens een vruchtje in Mn ondergoed liggen..  het is nog zo klein, maar je ziet al duidelijk dat het een mensje is ? heel gek hoe je je zo snel al hecht aan een vruchtje. mijn man en ik gaan hem morgen begraven en over een paar maanden proberen we het opnieuw ☺️ Komt allemaal wel goed!

ik ga dit topic dus weer verlaten maar jullie allemaal wel heeeeeel erg veel succes wensen verder ??

Terug
Bovenaan