Uitgerekend oktober 2019

Hoi allemaal,
Hier nog 1 die in spanning zit. 
Ik ben nu 5weken en 5 dagen, ben uitgerekend op 24 oktober. Ik ben voor de eerste keer zwanger. Ik heb wat kleine kwaaltjes maar valt tot nu toe heel erg mee. 
Ik merk dat ik heel onzeker ben, bij elk krampje dat ik voel. En dat ik er veel mee bezig ben (de tijd gaat heeeel langzaam)
Hoop hier wat tips en tricks op te kunnen pakken. 
Groetjes!

Hoi allemaal,
Hier nog 1 die in spanning zit. 
Ik ben nu 5weken en 5 dagen, ben uitgerekend op 24 oktober. Ik ben voor de eerste keer zwanger. Ik heb wat kleine kwaaltjes maar valt tot nu toe heel erg mee. 
Ik merk dat ik heel onzeker ben, bij elk krampje dat ik voel. En dat ik er veel mee bezig ben (de tijd gaat heeeel langzaam)
Hoop hier wat tips en tricks op te kunnen pakken. 
Groetjes!

@NienkeBW ? ik ben ontzettend verdrietig geworden bij het lezen van je bericht. En dat je er aan hecht dat is 1 ding zeker. Heel veel sterkte toegewenst meid.

Ik heb een vraagje.
Morgen ben ik 6 weken en sinds 3 dagen slaap ik heel erg slecht, continu wakker. Overdags heb ik hier ook last van want ik ben s'middags zo moe. Ik merk dat mijn werk hier nu al onder gaat leiden want ik houd de 4 uur achter elkaar lopen bijna niet meer vol.
Verder beginnen nu ook wat andere kwaaltjes zoals rugpijn, steken onderin de buik bij benen, misselijk.
Hebben jullie hier ook last van, slecht tot amper slapen s'nachts? 

Hey Elena,

ik ben nu 6+2 en heb precies hetzelfde. Slaap nooit slecht en wordt nu de laatste dagen wordt ik vanaf 3 uur elk uur wakker. Langer dan 6 uur smorgens haal ik niet meer. 
Verder wisselen mn klachten nog steeds per dag. De ene dag voel ik me prima, en de volgende dag ben k zo moe, bij vlagen misselijk en pijn in mn buik / onderrug. Geen pijl op te trekken ;)

Terug
Bovenaan