Uitgerekend oktober 2019

[quote quote=10251768]Helaas heeft her niet doorgezet maar voel me toch echt anders dan normaal, heb nu ook een klein beetje bloedverlies wat ook kan duiden op een begin van de bevalling verloskundige ieder geval ingelicht Straks nog maar even lekker onder de douche zitten en vanmiddag weer naar de verloskundige[/quote]
Veel succes. Spannend word het nu. Hopelijk mag je snel je kleine om armen. Hoe ver ben je nu?

[quote quote=10251807] Veel succes. Spannend word het nu. Hopelijk mag je snel je kleine om armen. Hoe ver ben je nu?[/quote]
Ik ben nu 40 + 3

[quote quote=10251080]Lijkt me wel spannend om al bij 36wk te bevallen.[/quote]Dat was het ook zeker omdat we maandag 30-9-2019 nog ingepland stonden voor een extra groei echo. Theo had met de 32 screening een groei achterstand en dat blijkt nu wel. Maar gelukkig is dat nu allemaal achter de rug en onze zoon doet het super en komt sinds vandaag aan, nu 2070 gram. Gisteren is de GGD geweest voor de hielprik en gehoortest en volgende week komt het consultatiebureau op bezoek. 

Hoi dames, hoe gaat het bij jullie? Zijn er inmiddels meer bevallen? Ik ben nu 39+2 en ben er beetje klaar mee... Van mij mag ze komen! Alles wordt nu zwaarder en ik ben vooral heel benieuwd naar de bevalling en naar ons kleine meisje. Maar alles is nog rustig dus we wachten af... Hopelijk laat ze niet te lang op zich wachten. 

[quote quote=10252480]Vandaag 39+1 en vanmiddag geplande keizersnede ivm stuitligging. Vind het erg spannend[/quote]
Spannend! Heel veel succes/sterkte Maar geniet vooral. ?

Vandaag 40 weken, voel me bijna te goed. En ben heel benieuwd wanneer de kleine zich aankondigd. Maar echt gespannen ben ik er gelukkig niet om, dat is een beetje voorbij. De angst dat er iets gebeurd als je nog even naar de winkel gaat of wat dan ook. Ik denk nu  laat maar gewoon beginnen.. ?

Hoi dames vorige week bevallen door middel van inleiden. 03-10 is onze zoon Adam geboren ?. Het was zeer pittig maar geheel waard.. 
Mijn wens voor de gene die nog wachten is een voorspoedige bevalling. 

Terug
Bovenaan