Uitgerekend oktober 2019

Goedemorgen, 
Hij zal het vast ook spannend en gek vinden misslvy:)
Bij mij alles goed. Alweer bijna 14 weken. Afgelopen weekend alleen beetje vervelende ervaring. Tijdens het weggaan bij een feestje vond een mannelijke gast het nodig om zijn hand op mijn buik te leggen. Ik ken hem wel maar ik ben er echt niet van gediend dus ik duwde zijn hand weg.. en de 2de keer deed ik demonstratief mijn lange vest dicht. 
Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat doen jullie daaraan? 

HeyHoii,

Ik weet echt niet ... ben zo benieuwd..
Nog even en dan weten we het hahahaha 

Oh das niet fijn zo´n kerel snap dat je je vest dan dicht doet.
Sommige mensen kennen ook werkelijk waar geen grenzen (!)
Persoonlijk ken ik zulke ervaringen niet.
Mijn vorige zwangerschap in ieder geval geen last van gehad.
Geen idee wat ik kan verwachten met deze zwangerschap.

Pff ben nog aan het bijkomen van uurtje spijkerbroek blehh.
Van het weekend niet echt weggeweest dus voornamelijk huiskloffie aangehad.
Maar moest nu met me zoontje voor controle naar het zkh.
Pff wat zat die broek strak en voelde het echt beknellend zitten.
Dit beloofd nog wat voor de komende weken ;)

Hallo! Gefeliciteerd allemaal. Ik ben 7 oktober uitgerekend. Morgen weer naar de verloskundige en dan ook een afspraak maken voor over 2 weken geslachtsecho. Doen jullie ook een geslachtsecho of wachten jullie tot 20 weken?

Welkom nieuwe dames! Leuk dat de groep steeds groter wordt!
Wij hebben vandaag hartje geluisterd en gaan wachten tot de 20 weken echo voor de geslachtsbepaling.
Over 2 weken begin ik met centrering pregnancy dus hebben we geregeld controle en hartslag luisteren.
Meer dames die kiezen voor centrering? Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan en vond het echt nuttig en een goede toevoeging om ervaringen te delen.

Hey Dames,

Vandaag de echo gehad. 
Behoorlijk spannend want ineens begon ik toch te twijfelen.
Zijn het er echt 2... Is er misschien iets mis gegaan.

Maar nee hoor het zijn er echt 2 !!
En ze spookte met zijn 2 van alles uit waardoor metingen erg lastig waren.
Dus me gyn had het nogal druk met meten en zoeken ahahahaha
Maar alles is goed met de 2 kleintjes.
Over 4 weken weer komen dan opnieuw echo en hartje luisteren.
20wkn echo staat ook al gepland voor 17juni.
En mag me borst nat maken mag 1.5uur liggen.
45min per kind neemt de tijd in beslag om alles te meten bekijken.

Morgenavond vertellen we het ook aan de fam.
Heb vandaag een shirtje met tekst gemaakt voor me zoontje om te dragen.

Zijn reactie op het feit dat hij toch grote broer wordt viel gelukkig mee.
Was wel goed vond hij draaide om en liep weg om te spelen.

We zullen morgen zien hoe me fam gaat reageren.

@mamadeboer,
Wat is dat precies waar je aan mee doet?
Ik heb er in ieder geval nooit iets over gehoord.

Fijne avond dames.

Nu aankomende dinsdag de geslachts bepaling ben erg benieuwd! 7 mei de 20 weken echo gepland staan
Helaas nu al bekken instabiliteit en door het werk wat ik doe mag ik niet meer werken kan ook niet hoor, misschien als het iets beter gaat intakes rijden maar dat zien we tegen die tijd wel weer 

Hallo allemaal, 
Wij hebben op 10 februari een test gedaan en ja hoor gelukt, ons eerste kindje is een feit. Zelf uitgerekend wat de datum zou worden: 16 oktober. Bij de 8 weken echo te horen gekregen dat alles prima in orde was, en dat ik wel heel regelmatig was  En kwam er ook 16 oktober uit. Bij de 11 weken echo kwam er weer 16 oktober uit, dus daar gaan we dan maar van uit. 
Al zitten we er ook mee in ons hoofd dat het best bijzonder zou zijn, als ons kindje besluit de 19e te komen. Mijn schoonvader is in september 6 jaar geleden overleden, en hij was de 19e jarig.
Verder wilden wij wel heel graag een NIPT test laten doen. Ik ben gisteren 43 geworden en risico bij ons toch wat groter. Maar na bloed geprikt te hebben, al vrij snel de uitslag: Er waren geen aanwijzingen gevonden voor down syndroom van down syndroom, Patausyndroom en Edwardssyndroom gevonden en geen nevenbevindingen. Dus alle chromosomen gecheckt. En niets gevonden en dus geen vervolgonderzoek nodig en dus krijg je die dan ook niet. Ik had nl gevraagd of ik eventueel zelf nog mocht kiezen voor vervolgonderzoek.
Ik ben woensdag de 24e 15 weken onderweg, en gelukkig niet misselijk geweest, maar wel erg moe. 
Iedereen een super fijne zwangerschap gewenst en dat het bij ons allemaal voorspoedig mag gaan 
Groetjes Christa 

Hallo allemaal, 
Wij hebben op 10 februari een test gedaan en ja hoor gelukt, ons eerste kindje is een feit. Zelf uitgerekend wat de datum zou worden: 16 oktober. Bij de 8 weken echo te horen gekregen dat alles prima in orde was, en dat ik wel heel regelmatig was  En kwam er ook 16 oktober uit. Bij de 11 weken echo kwam er weer 16 oktober uit, dus daar gaan we dan maar van uit. 
Al zitten we er ook mee in ons hoofd dat het best bijzonder zou zijn, als ons kindje besluit de 19e te komen. Mijn schoonvader is in september 6 jaar geleden overleden, en hij was de 19e jarig.
Verder wilden wij wel heel graag een NIPT test laten doen. Ik ben gisteren 43 geworden en risico bij ons toch wat groter. Maar na bloed geprikt te hebben, al vrij snel de uitslag: Er waren geen aanwijzingen gevonden voor down syndroom van down syndroom, Patausyndroom en Edwardssyndroom gevonden en geen nevenbevindingen. Dus alle chromosomen gecheckt. En niets gevonden en dus geen vervolgonderzoek nodig en dus krijg je die dan ook niet. Ik had nl gevraagd of ik eventueel zelf nog mocht kiezen voor vervolgonderzoek.
Ik ben woensdag 15 weken onderweg, en gelukkig niet misselijk geweest, maar wel erg moe. 
Iedereen een super fijne zwangerschap gewenst en dat het bij ons allemaal voorspoedig mag gaan 
Groetjes Christa 

Terug
Bovenaan