Uitgerekend oktober 2019

@missIvyB centering pregnancy zijn controles de verloskundige 1 op 1 waarna je in groepsverband praat over de verschillende onderwerpen die met zwangerschap, bevalling en kraamtijd te maken hebben. Ook worden er kwaaltjes besproken en ervaringen gedeeld.
Dit wordt bij onze verloskundige praktijk aangeboden.

@oktoberbaby;
Oh wat spannend. Hoe was de echo? Hopelijk werkte de kleine mee om te laten zien wat het wordt..! Spannend hoor..!

@christa, 
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Zou indd heel bijzonder zijn als de kleine zich zal aandienen op de 19de :) 

@mamadeboer;
Ah ok nu snap ik hem. Hier hebben ze dat volgens mij ook alleen heet dat hier weer anders volgens mij.
Ikzelf doe daar niet aan mee mede omdat ik al in het zkh rondloop.
En voorlopig nog steeds geen energie blijk te hebben...!!

Afgelopen vrijdag fam verteld. 
Iedereen reageerde geschokt maar wel blij gelukkig.. :)
Tis ook natuurlijk wat... niet 1 maar 2...

Wat ik wel heel bijzonder vindt is dat ik bijna elke dag rond zelfde tijdstippen wat ´gestreel´ voel aan de binnenkant en duidelijk ook op 2 plekken. 
De gyn zei al dat ik eerder het al kon voelen omdat het er 2 zijn.

Iedereen fijn paasweekend gehad...?!

Groetjes Ivy

Hoi allemaal, 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal!
Wij zijn 10 oktober uitgerekend van ons eerste kindje. Inmiddels al 2 echo's gehad en 1 controle. 9 mei weer een controle en 20 mei de geslachtsbepaling. Spannend hoor!

Alweer 17 weken en 1 dag zwanger gister een geslachts bepaling gedaan we verwachten een kleine meid! 
Helaas vandaag te horen gekregen dat ik nu echt niet meer mag werken van de fysio door mn bekken had nog een kleine hoop dat het beter zou gaan maar niet dus, we doen het voor het goede doel zegmaar
Hoe gaat het bij jullie? 
Heb naam verandering gedaan (was kerstroos)

Gefeliciteerd allemaal :)
Wij verwachten 8 oktober ons eerste kindje.
Erg spannend allemaal. Met 7 en 12 weken hebben we een echo gehad. En 15 weken hebben we een pret-echo laten maken omdat we graag wilde weten wat het zou worden en we krijgen een jongen :) 

Hoi hoi, 
Fijn on te lezen dat het bij de meeste nog steeds allemaal goed gaat. 
@oktoberbaby: voor jou dan weer balen dat je niet meer mag werken, door je bekken ? Alles voor het goede doel idd, dus vooral rustig aan!!! En een kleine meid gefeliciteerd!!! 
@MissIvyB : Dus 2 !! Gefeliciteerd !!! 
Afgelopen woensdag hier precies 15 weken, en een afspraak bij de verloskundige. Bloeddruk nog steeds prima, en het hartje weer gehoord. En wat kan dat spannend zijn zeg ...... We hadden bij de eerste 2 afspraken op 6 en 27 maart een echo, en daarbij kun je ook met eigen ogen zien dat alles goed gaat en was het erg leuk een arm te zien zwaaien.
Nu moest ze echt heeeel erg goed zoeken om het hartje te laten horen, ze zei ook al dat het soms even kon duren. En bij de echo op 27 maart was het ook even zoeken, die van ons verstopt zich blijkbaar graag. Lijkt op mama, die wil ook nooit op de foto ?. Nu duurde het zoeken dus even, en op een gegeven moment zei ze dat ze anders gewoon een echo zou doen. En net toen ik stiekem hoopte dat de smurf zich nog extra zou verstoppen, omdat een echo nou eenmaal leuker is dan alleen het hartje horen, hoorden we het luid en duidelijk kloppen.
Nu wachten tot 22 mei dan hebben we de 20 weken echo, weer een mijlpaal, kan niet wachten. Wij wachten tot dan op de geslachtsbepaling ..... tenminste als ik me niet tussentijds bedenk ? 

Hoi dames, 
Hoe verloopt jullie zwangerschap? Ben alweer 16+2w zwanger.. Hebben afgelopen vrijdag pret echo gehad om te kijken wat het geslacht is van ons kleintje. En het is een Meisje! ? Daarna hebben we het de opa's en oma's verteld en oom's en tante's. Nu kunnen we los gaan met kleertjes shoppen enzo ?
Veel liefs. 

Hoi dames, 
Hoe verloopt jullie zwangerschap? Ben alweer 16+2w zwanger.. Hebben afgelopen vrijdag pret echo gehad om te kijken wat het geslacht is van ons kleintje. En het is een Meisje! ? Daarna hebben we het de opa's en oma's verteld en oom's en tante's. Nu kunnen we los gaan met kleertjes shoppen enzo ?
Veel liefs. 

Terug
Bovenaan