Hoi hoi,
Fijn on te lezen dat het bij de meeste nog steeds allemaal goed gaat.
@oktoberbaby: voor jou dan weer balen dat je niet meer mag werken, door je bekken ? Alles voor het goede doel idd, dus vooral rustig aan!!! En een kleine meid gefeliciteerd!!!
@MissIvyB : Dus 2 !! Gefeliciteerd !!!
Afgelopen woensdag hier precies 15 weken, en een afspraak bij de verloskundige. Bloeddruk nog steeds prima, en het hartje weer gehoord. En wat kan dat spannend zijn zeg ...... We hadden bij de eerste 2 afspraken op 6 en 27 maart een echo, en daarbij kun je ook met eigen ogen zien dat alles goed gaat en was het erg leuk een arm te zien zwaaien.
Nu moest ze echt heeeel erg goed zoeken om het hartje te laten horen, ze zei ook al dat het soms even kon duren. En bij de echo op 27 maart was het ook even zoeken, die van ons verstopt zich blijkbaar graag. Lijkt op mama, die wil ook nooit op de foto ?. Nu duurde het zoeken dus even, en op een gegeven moment zei ze dat ze anders gewoon een echo zou doen. En net toen ik stiekem hoopte dat de smurf zich nog extra zou verstoppen, omdat een echo nou eenmaal leuker is dan alleen het hartje horen, hoorden we het luid en duidelijk kloppen.
Nu wachten tot 22 mei dan hebben we de 20 weken echo, weer een mijlpaal, kan niet wachten. Wij wachten tot dan op de geslachtsbepaling ..... tenminste als ik me niet tussentijds bedenk ?