Uitgerekend oktober 2019

Goedemorgen , hier ook een oktober mama!
Gefeliciteerd allemaal!!
De 21e van oktober verwachten wij onze spruit :) We zitten nu op 14,6.
Heb me in week 10, 11 en 13 heel ziek gevoeld, was ook uitgedroogd door het overgeven en had vreselijke migraine, maar voel me sinds 2 weken  gelukkig weer kiplekker, hopelijk blijft dat nu zo? vond er de eerste 3 maanden weinig aan eerlijk gezegd!
Wij zitten te wachten op de uitslag vd nipt met nevenbevindingen ,die kan nu ieder moment binnenkomen en hebben de 6mei de pretecho..we zijn heel benieuwd wat t gaat worden. 
Super spannend allemaal en kan niet wachten tot ik écht gerommel ga voelen ,dan wordt het wat meer echt voor mn gevoel (want voor nu zijn t volgens mij vooral mn darmen? )
Groetjes Kim 

Hoi dames,
@kim, wat spannend de uitslag van de nipt, hopelijk krijg je snel een goede uitslag! Fijn dat je je weer wat beter voelt.
Ik ben 16 oktober uitgerekend van ons eerste kleintje. Mijn zwangerschap gaat voor mijn gevoel een beetje aan mij voorbij door omstandigheden in mijn omgeving. Ik heb of had (gelukkig) ook nauwelijks last van klachten. Maar dat maakt het alleen maar nog onwerkelijker dat we een kleine verwachten. 
Zou het zo jammer vinden als ik mijn eerste zwangerschap niet ‘bewust’ mee maak. 
Zijn er meer dames die dit gevoel herkennen? Of hebben jullie tips? 
Ik heb wel eens gelezen over een facebookgroep, maar het is me nog niet gelukt om er 1 te vinden over oktober 2019 ?
liefs, ongeduldige 

hoi allemaal
@ongeduldige : Jeetje als of ik mezelf hoor ..... ook hier uitgerekend op de 16e, ook hier eigenlijk geen klachten, en ook hier omstandigheden waardoor de eerste maanden een beetje aan me voorbij zijn gegaan. mijn collega hoorde in december, dat de pijn waar ze al vanaf september last van had kwam door kanker, nadat er in december opeens een bult verscheen. Inmiddels is ze 8 april al overleden, van een heel goede prognose (ze zou er bovenop komen, appeltje eitje) tot opeens nog geen 4 maanden later een definitief afscheid. Verder een bevriend stel dat opeens zo goed als uit elkaar is, waar je voor klaarstaat en ondertussen ook nog ergens proberen blij te zijn met onze eigen situatie.
Omdat ik de kleine nog niet voel, maakt het het ook nog allemaal zo onwerkelijk. Zit ook te twijfelen om anders tussendoor nog ergens een echo te laten doen .... ben sowieso nieuwsgierig naar het geslacht .... de stand staat nu iig hier in deze groep op 2 meisjes. Ben ook benieuwd wat het voor alle anderen wordt. En omdat ik nu 15+5 weken ben en dus nog 4+ weken moet wachten op de 20 weken echo .... is het wel heel erg aantrekkelijk om nog ergens die echo te laten doen.
omdat mijn hoofd overloopt en ik niet alle berichten herinner, maar even gewoon vragen ..... willen jullie het ook allemaal weten, of laten jullie het een verrassing ???
groetjes Christa

Hallo Dames, 
Toch wel spannend om op die NIPT uitslag te wachten. En wat leuk om te lezen dat sommige al weten of ze een zoon of dochter krijgen. 
Wij hebben de uitslag ook binnen en alles is goed! Verder onderzoek dan ook niet nodig :)

@ ongeduldige & Christa; 
Dat is wel herkenbaar hoor... Ik moet mezelf soms ook even bewust maken van mijn zwangerschap. Ik voel ook nog niks dus toch nog druk met vanalles. Wij vonden het ook erg lang van 11 weken naar 20 weken echo dus we hebben bij de controle van volgende week (8mei) een extra 2D echo ingepland. Dan zijn we 16+6. 
We willen niet weten wat het gaat worden maar toch even weer die kleine bekijken :)

Wat fijn om allemaal goede berichtjes te lezen! Al klinken bij sommigen de omstandigheden wel moeilijk! Wat een heftige dingen maken jullie mee. Snap heel goed dat je dan niet echt over je zwangerschap nadenkt, zeker als je niks voelt. Ik voel me zelf ook nog niet echt zwanger, maar helpt wel dat ik eindelijk een klein buikje begin te krijgen. Dan wordt het toch iets echter.
Wij hebben ook een goede NIPT test binnen gelukkig! Morgen ‘alweer’ 15 weken. Gaat gelukkig een stuk sneller dan de eerste paar weken inmiddels ;)
We hebben 7 mei een geslachtsecho en willen dit 10 mei aan onze familie en ook onszelf ‘onthullen’. De taart is besteld! Toch wel spannend, ondanks dat het geslacht natuurlijk niets uitmaakt.

Hoi allemaal,
Ik sluit graag nog aan bij deze groep, uitgerekend op 27 oktober en inmiddels 2 echo's gehad en een positieve uitslag van de NIPT.
Morgen de eerste centering pregnancy waar we hopelijk het hartje gaan horen, ik voel me top en merk eigenlijk weinig verschil. Zal toch wel een opluchting zijn als we morgen iets moois te horen krijgen.
Fijne zwangerschap voor iedereen!

Vandaag alweer 14+3 en als alles goed is ga ik vanavond eindelijk het hartje horen, spannend. Misschien dat we via de NUB al kunnen ontdekken of het een meisje of jongetje word. 

Hallo dames,
Ik ben ook in oktober uitgerekend. Onze eerste zwangerschap en gelijk zwanger van een tweeling! Dus ook gelijk medisch. Kindjes groeien goed en beide hartjes kloppen mooi.
Liefs

Terug
Bovenaan