Uitgerekend oktober 2019

Hoi allemaal! 
20 oktober ben ik uitgerekend van ons eerste kindje! A.s vrijdag hebben we een geslachtsbepaling en ik ben zo nieuwschierig!! Heb namelijk zo’n sterk voorgevoel wat het wordt hebben jullie dat ook??? 

Liefs! 

Hallo allemaal!
Wat fijn al die positieve Nipt uitslagen. Wij hebben gelukkig ook een positieve uitslag gekregen afgelopen week. Toch een geruststelling.
Nu 17 weken. Wat gaat het snel! 

Vanochtend de 20 weken echo gehad voor wat ze zo kunnen zien zag alles er goed uit! De kleine meid was lekker druk dus ze maakte het mevrouw van de echo wel lastig :p. Vandaag alweer 19 weken precies wat gaat die tijd snel 

Hoi allemaal,
Wat leuk dat er zoveel oktober mama’s zijn. Ook ik ben van de partij. Ben op 10-oktober uitgerekend en we krijgen een jongen. 
Wel een vraagje aan jullie: hebben er al mensen die nu al last hebben van harde buiken? Ik namelijk vanaf 17e zwangerweek al, terwijl ik niks doe(momenteel zit ik thuis). 
Groetjes

Haai mommy's to be.
ik ben nu 19w5 in verwachting van ons tweede kindje. 5 oktober uitgerekend en Its a girlll!!! 
Aanstaande maandag alweer de 20 weken echo, supper spannend allemaal. 
Ik heb een medische indicatie ivm vorige bevalling (spoedkeizersnede) en groeiachterstand! Het is wel fijn dat ik nu goed in de gaten wordt gehouden, maar aan de andere kant toch ook wel weer enorm spannend. 
Mijn tweede zwangerschap is echt heel anders dan bij de eerste, nu vooral veel maagzuur, misselijk en vooral vermoeiedddd!

iig gefeliciteerd met de zwangerschap mommy's en dat we maar volop mogen/ kunnen genieten van het wondertje dat in ons groeit. ???

Hi, 
Hier geen last van harde buiken. Wel wat steken als ik teveel doe op een dag. Je wordt dus vanzelf terug gefloten door je eigen lichaam :) beetje beter in de gaten houden. 
Ik heb nog geen geen voorgevoel van wat het gaat worden. We willen het ook niet weten.. heel spannend! Over 2 weken de 20 weken echo. 

Spannende tijden allemaal meiden!
Ik ben nu 19+3 weken zwanger van onze dochter en hebben morgen de 20 weken echo! Ben zoooo benieuwd. Ze ligt er nu niet altijd even voordelig voor haha.

Terug
Bovenaan