Uitgerekend oktober 2021

Goedemorgen dames!

Zo wat een berichten!

Ik lees ook graag mee, ben 1 oktober uitgerekend van de eerste! Heel spannend allemaal. Bijna geen klachten (behalve heel moe en veel plassen), dus het voelt soms nog onwerkelijk! Termijn echo vorige week al gehad en alles leek goed.

MarijeO
Wat fijn om te horen dat je echo goed was verlopen.. dat geeft toch een geruststelling.
Geniet van je zwangerschap..

Leuk dat er nog steeds nieuwe zwangere dames aansluiten!
Afgelopen donderdag een echo gehad. Ik was toen precies 9 weken en het had een mooi kloppend hartje. Uitgerekende datum was daarmee op 21 oktober gezet. Definitieve termijn word aanstaande donderdag bepaald (ze doen hier een 10 en een 20 weken echo en ik was dus een week te vroeg vandaar dat ik zo snel alweer terug mag komen). 

Julesss dat is weer fijn om jouw kleine weer snel te zien.. het is elke keer weer spannend. Geniet van jouw zwangerschap.
?

Na lang meelezen wil ik me ook graag aansluiten.
Inmiddels alweer 9 weken zwanger van ons eerste kindje. We hebben ook al een echo gehad waar een goed kloppend hartje te zien was. 
UD is nu 25 oktober maar deze kan nog wijzigen na de echo van 8 april. 
Bij ons weten inmiddels ook naaste familie het. De vrienden, werk en overgrootopa's en oma's gaan we het volgende week vertellen :)

Ahw Julesss en Dressuurmiep, zo fijn een kloppend hartje!

Hier ondertussen 10 weken en 4 dagen onderweg. Komende dinsdag hebben we de termijnecho.
Mijn buik groeit al lekker. Dus vanochtend de doos met zwangerschapskleding maar van zolder gehaald want er zat geen 1 broek nog lekker.

@JuffieSu ik wilde hier net komen vragen of jullie buik ook al begon te groeien! Nu 12w4d en ik kan mijn buik al niet meer verstoppen. ?

Moet er wel bijzeggen dat ik bijna 2 jaar geleden bevallen ben van een tweeling. Dat schijnt wel invloed te hebben. 

@FelineA ja hier is het ook de tweede en merk echt dat het nu veel sneller gaat. Bij de eerste was er nu echt nog niks te zien.

Terug
Bovenaan