Uitgerekend oktober 2021

Jeetje wat bijzonder Fo, hopelijk snel duidelijkheid.

JuffieSu wat vervelend zeg die quarantaine.. gevangen op zolder is geen pretje lijkt me ;)

Wij hebben vandaag weer echo gehad! En gelukkig was de kleine goed gegroeid en klopte het hartje :D We zijn op 7.2 weken gezet, dus ik mag nog net in deze groep zitten haha. Uitgerekend nu op 31 oktober.

Thnx allemaal! 2 april pas weer echo, 26ste intake verloskundige. Vooralsnog best misselijk dus dat is een goed teken denk ik dan maar haha. We gaan t dit weekend aan onze ouders vertellen. Mijn ouders ga ik wel van nr2, mn vriend denkt dat hij t zn ouders nog even niet wil vertellen, die wacht liever de termijnecho even af....

Ps. Lastig om hier te reageren op andere berichtjes! Nog steeds niemand in voor een geheime fb groep met klein groepje?

Spannend! 
Het schijnt met regelmaat voor te komen. Mijn nicht had er vorig jaar 3. Eentje verloren na 9 weken, dus ook kloppend hartje. 1the helaas overleden met 32 weken. 1tje kergezond met 36weken gehaald. Alleen zat nr 2 er ook nog. Dus het was een erg beladen bevalling omdat er 1 levend werd geboren en 1 dood. 
De laatste groeit nu als kool en t is een schat van een meid.

Sterkte!

Hey, ik lees al een tijdje mee met diverse oktober topics. Nu toch maar een eerste post er in. Al hoewel het nog steeds erg onwerkelijk is zijn wij nu ongeveer 8 weken zwanger. Zaterdag eindelijk vroege echo, hier ben ik echt super ongeduldig voor.  Hopelijk komt dan het besef dat er iets in mij groeit. Nu vooral veel misselijk en moe. 

Hoi,

Ik mag hier net iets posten, ben 1 oktober uitgerekend van de eerste ?

@LucyDiamond ik had dat ook heeeel erg, dat het zo onwerkelijk voelde! Zo'n echo laat het dan echt wel meer landen en echter voelen.

@FO ik ben wel in voor een bescheiden FB-groepje! Ik vind het zo nogal een wirwar aan topics, maar wellicht ben ik nog te onbekend ?

Hey meid welkom WiesJi

Lees dat jij ook 1 oktober uitgerekend bent.
Wanneer heb je jouw 12 werken echo?
Spannend!!!

[quote quote=10422670]Hey meid welkom WiesJi

Lees dat jij ook 1 oktober uitgerekend bent.
Wanneer heb je jouw 12 werken echo?
Spannend!!!
[/quote]Dankjewel :)
Ja, 1 oktober, mooie datum vind ik! Ik heb vorige week een echo gehad en gister nog een keer. Vorige week had de baby niet zo'n zin en omdat ik een hele rare cyclus had, wilde ze voor de zekerheid nog een keer kijken. Zeker spannend en superbijzonder! In die eerste tijd wil je eigenlijk gewoon elke week een echo om even te kijken ?

Heb jij je echo ook al gehad?

@WiessJj ja heb gisteren een echo gehad was zo spannend weer.. alles was goed.
Heb foto's en wou nog vragen of je de Nub test kan zien.. maar niet gedaan..

Terug
Bovenaan