Uitgerekend oktober 2021

Mexi,
Dat is nooit leuk om te lezen! Ik duim met je mee! Ik hoop zo voor je dat t loos alarm was.
Bij mijn vorige zwangerschap verloor ik ook een beetje bloed. Ik mocht gelukkig ook meteen langs komen. Bij de echo een vruchtzakje van 4 weken te zien. Terwijl ik bijna 7 weken moest zijn. 2 uur later begon t. T bleek een leeg vruchtzakje te zijn. Dus bet had nooit kans van slagen.

Sterkte meid!

Vandaag kon ik komen voor vroege echo, ben best misselijk, dus weet niet of ik tot 2 april kan wachten om het mn leidinggevende te vertellen...
Wat blijkt: t zijn er 2, ik schoot in de lach, want ik had daar echt van de week nogaan gedacht... maar ze zei er gelijk bij dat de 2e het waarschijnlijk niet gaat halen, want die is heel veel kleiner (loopt ca 2 weken achter bij nu 7+5 ongeveer). Wel in 2 aparte vruchtzakjes gelukkig. Hartje klopt wel maar ze zei dat de kans groot is dat bij de termijnecho de 2e al niet meer zichtbaar is. We zijn er heel nuchter onder. Dan hopen dat het inderdaad maar zo gaat en dat nr1 er niet onder gaat lijden!

Ooh Mexi wat een nare en spannende tijd. Hopelijk is de bloeding inmiddels gestopt? Wel fijn dat het hartje klopte op de echo. Hopelijk is dat morgen nog steeds zo!  

FO ook wel heftig zeg! gelukkig dat jullie er zo nuchter naar kunnen kijken. Hoop stiekem toch dat de tweede bij de volgende echo een beetje bij trekt maar natuurlijk het belangrijkste dat de andere er niet onder gaat lijden. 
Ik ben zelf ondertussen iedere ochtend behoorlijk misselijk, daar heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal geen last van gehad. Nog niet over gegeven. Zit te twijfelen of ik het moet vertellen op werk, wilde eigenlijk wachten tot na de echo (donderdag). 

Jeetje Mexi en FO wat een spannende tijd voor jullie. Hopelijk blijft alles goed gaan bij jullie allebei!

@Mexi, wij bleken bij de eerste echo ook minder ver te zijn, maar de 2e echo is dat al weer helemaal bijgesteld. Het is zo moeilijk meten als het nog zo klein is.

@FO wat knap dat jullie er zo in staan! Het zou natuurlijk fantastisch zijn als ze het alle 2 goed blijven doen. Maar snap dat de prioriteit bij de sterkste baby ligt! Dat is het belangrijkste!

Ik duim voor jullie allebei dat het goed gaat komen!!

Hier even flink balen want ik ben vrijdag positief getest op Corona. En dat in combinatie met de vermoeidheid van mijn zwangerschap, hormonen en een dreumes die ook haar mama nodig heeft.. is dat behoorlijk pittig vanaf de zolder.
Maar goed.. Het schijnt geen kwaad te kunnen voor de baby, dus daar hopen we maar op.

JuffieSu dat is balen zeg, nog sneller buiten adem! Moet je je nu dan volledig afzonderen van je gezin? Dat kan toch bijna niet? Hopelijk vallen de klachten mee!

En we staan er zo in omdat de verloskundige heel stellig was (uiteraard gebeuren er wonderen) ik vind het nog het meest spannend als nr 2 niet weg is straksbij de termijnecho, wat dan. Want dan kan het nog wel eens heel lastig worden en zijn ook de risico's voor nr 1 veel groter volgens mij. Dit 'vanashing' twins komt al heel lang voor alleen komt het nu door vroege echo's ook in beeld. Wel bizar dat het wel gewoon een kloppend hartje is natuurlijk, het leeft dus wel.... dubbel!

Ja FO als ik boven op zolder kom moet ik even op adem komen ?
Maar het is ook bijna niet te doen. Tijdens de eetmomenten kom ik wel even naar beneden. Of als ik echt even moet helpen. Maar het is echt het allerergste dat ik haar niet even kan knuffelen of een kusje kan geven.

Ik heb er nog nooit van gehoord. Spannend hoor.
Wanneer moet je weer voor een controle?

Terug
Bovenaan