Uitgerekend rond 10 november

Uuik vind het ook super fijn om met 7 weken een echo te krijgen. Gewoon het zien van een kloppend hartje en dat de vrucht op de juiste plek zit stelde mij enorm gerust (bij de eerste?). Nu bij nummer 2, ook met 7 weken een echo. Verder nog steeds weinig klachten. Borsten doen wel zeer, maar ook niet de hele dag. Verder nog het gevoel dat ik genoeg energie heb.

wel fijn te lezen dat iedereen dezelfde "klachten" heeft. Stelt toch gerust..

Ik lees hier een aantal reacties dat sommige willen wachten met de verloskundige bellen? Ik zou echt zsm al bellen, je staat dan al "bekend" bij hen, en vaak kun je de verloskundige 24/7 bellen. Ik heb direct een afspraak gemaakt en kreeg toen ook te horen; bij twijfels, klachten, vreemde bloedingen oid, je mag altijd bellen!! Is echt heel fijn om te weten hoor! Echo heb ik met 7.5 week. Mocht zelfs met 6.5 al komen maar kan dan niet haha.
@daphnevanD
Ooh dat is inderdaad wel fijn inderdaad!! Ik hou me daar ook wel een beetje aan vast ja, voel elke dag wel menstruatiekrampjes, vlagen van misselijkheid en pijnlijke borsten. Ongemakken waar ik nu zoo blij mee ben. Zo lang ik dat voel maak ik me nog niet druk 
Wel grappig dat alle "klachten" zo overeen komen hier!

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik mag me ook bij jullie aansluiten, sinds vandaag weten wij dat ik zwanger ben. Als alles goed loopt wordt dit ons eerste kindje en ben ik rond 15 november uitgerekend.
Behalve dat sinds donderdag de menstruatie uitbleef, had ik nog geen last van zwangerschapskwalen. Onbewust houd je er dan toch rekening mee dat de menstruatie alsnog kan komen. Sinds vandaag wel een opgeblazen gevoel en een vreemd gevoel in mijn buik. Nu durfde ik wel een zwangerschapstest te doen en mijn gevoel is bevestigd, dus wij zijn erg blij!
Nu breekt er wel een spannende tijd aan. Ik kijk erg uit naar een eerste echo, maandag maar alvast een afspraak voor plannen.
Ik vind het overigens wel erg leuk om zo de eerste ervaringen al te kunnen delen, zonder dat de mensen er om mij heen nog van weten. Kun je er toch stiekem al over praten.

@ninaa Idd, denk ook alleen maar zolang ik ergens “last” van heb gaat het goed... de buikkramp is bij mij al een paar dagen bijna weg alleen last van me borsten... ergens maakt dat me ook wel weer onzeker... we gaan het wel zien 

hebben jullie het al aan mensen verteld ? Waarom wel of niet ? Ik heb een probleempje kan namelijk echt me mond niet houden ?

Ik heb het nog niemand durven te vertellen, ik weet t ook pas sinds vrijdag. Gaan vandaag met mijn ouders dagje weg..... weet niet of ik mijn mond kan houden.
Mijn kramp is er nog, en eerlijk gezegd af en toe behoorlijk heftig. Dat maakt me wel wat onzeker. Maar goed daar moeten we niet aandenken ?
Fijn om er hier toch over te kunnen kletsen!

Hoi allemaal, 
Mag ik hier mee komen schrijven? Wij weten sinds een paar dagen dat er een kleine op komst is. Als het klopt ben ik nu 5w+4 en uitgerekend op 7 nov. 
Ik heb last van enorm gevoelige borsten en soms een moment van misselijkheide.  ( gelukkig werkt gember thee heel goed!)
Morgen maar eens de vlk gaan bellen.
Bij mij weet naast mn vriend alleen 1 van mijn beste vriendin het, ik moest er met iemand over praten..
Groetjes! 

Wat leuk zoveel mensen rond 10 november, nogmaals gefeliciteerd aan iedereen! Wij hebben het vrijdag aan mijn ouders en gister aan mijn schoonouders verteld, ze waren allemaal door het dolle heen terwijl ik nog zei ‘pas 5 weken he wees voorzichtig blij’ haha! Gister uit eten geweest en na 3 gangen zo misselijk geweest en zo onwijze buikpijn gehad, alsof m’n maag zoveel eten niet meer trekt gewoon. Maakte me beetje zorgen maar was geen bloed bij ofzo en nu is alles weer normaal dus denk dat het gewoon van het eten geweest is. Doet rare dingen met je lichaam ook al is het nog helemaal niks zo’n vruchtje! 

Echt bizar hoeveel er nu al gebeurd hè! Ik had direct na de innesteling (duidelijk te voelen) 1 druppel bloedverlies en gelijk daarna uitslag gekregen. Dat is nu redelijk onder controle gelukkig. 

En nogmaals gefeliciteerd allemaal!

Terug
Bovenaan