uitgerekend september 2007

nanking (christel)          5 sept.        2e kindje

jeni

zwanger moedertje        2 sept.        1e kindje??

tebby (debby)                        23 aug.                1e kindje

nakomertje                                19 aug.                3e kindje

ammale                                        6 juli

patricia jobse                        eind aug.                2e kindje

nous78                                        6 sept.                              1e kindje

peet                                                5 sept.                                2e kindje

mickey                                        6 sept.                                1e kindje

MamaJudy                              14 sept                                1e kindje.

Janneke (jajo)                        6 Sept                                1e kindje

Triplemom                                6 sept                                    3e kindje (2e zwangerschap!)

Hallo allemaal,

raar hoor. Terwijl ik hier trots m'n zwangerschap kom aankondigen verteld Patricia over haar miskraam. Heel veel sterkte! Dat bepaalt me wel weer even bij hoe kwetsbaar het allemaal nog is...

Ik verwacht een derde kindje!
In december '04 werd ik moeder van een tweeling.
Toen ze bijna twee werden begon het weer te kriebelen.
Op 3 december slikte ik m'n laatste pil, op 3 januari had ik een positieve zwangerschapstest in handen. Ongelovelijk hé?
Erg lekker om het hier even te delen. Ik vind het zo raar: er is zoiets belangrijks gaande in ons leven, en tegelijk willen we het nog even geheim houden.

Alle moeders: geniet ervan! En als je je beroerd voelt, bedenk dan maar dat je investeert in je baby... voor wat het waard is...

Triplemom

Jeni en Patricia, wat verdrietig dat jullie een miskraam hebben gehad!!! Dat is toch onze grote angst hier denk ik. Voor mij in ieder geval wel, heel neurotisch, maar ik durf alleen maar wit ondergoed aan, om evt. bloed meteen te kunnen zien....
Ik wens jullie veel sterkte en veel geluk om weer zwanger te worden!!!

lfs Mickey

hoi allemaal. ik zal me zelf er ook even op zetten. ben nog niet naar vk geweest. moet nog bellen voor afspraak. maar als ik het goed heb uitgerekend ben ik 10 sept uit gerekend. nog een sept kindje er bij!!!!!!! in ieder geval iedereen gefeliciteerd met de zwangerschappen. het is ons eerste kindje. mijn man geloofde het niet en heeft wel 6x gevraagd: is het echt zo , is het echt zo?????. zelfs de test kon hem niet overtuigen. nu is hij wel bij gedraaid hoor hahahahaha.

Hallo iedereen!!

Ik ben hier ook nieuw en zal me even voorstellen. Ik ben Mirjam, 23 jaar en ben hopelijk zwanger van onze eerste! Als het goed is komen morgen de testen met de post! Aan de ene kant twijfel ik nog, maar mn lijf zegt 'jij bent zwanger!!'

4 december is de 'rekendatum' dus dan zou ik 11 sept zijn uitgerekend! Joepie!

tot snel, Mamamirrie

Hallo iedereen!!

Ik ben hier ook nieuw en zal me even voorstellen. Ik ben Mirjam, 23 jaar en ben hopelijk zwanger van onze eerste! Als het goed is komen morgen de testen met de post! Aan de ene kant twijfel ik nog, maar mn lijf zegt 'jij bent zwanger!!'

4 december is de 'rekendatum' dus dan zou ik 11 sept zijn uitgerekend! Joepie!

tot snel, Mamamirrie

ow, ik zie net dat ik twee keer op verzenden heb geklikt.... sorry

Beste Patricia,

Ik wens je veel sterkte toe. Hopelijk kan je op vakantie en knap je daar een beetje van op om met volle moed weer verder te gaan.

Gr Carmen

Terug
Bovenaan