uitgerekend september 2007

Ook wij hebben  het vandaag aan mijn ouders en schoonouders verteld. Onze zoon had een t-shirt aan met de tekst: dat is stoer... ik word een grote broer.
Ik moet maandag weer werken en ben bang dat mijn collega's er heel snel achter komen, want ze wisten dat we er graag nog één bij wilden en als ik ineens niet meer rook en geen red bull meer drink dan valt dat denk ik wel op.

Gr Carmen

vanmorgen weer een testje gedaan en de streepjes leken wat duidelijker dan donderdag.
Moet toch echt gaan geloven dat ik zwanger ben. Terwijl ik nog nergens last van heb. Beetje dubbel gevoel dus hier.

Hoi Brusje,

Ik kan me dat dubbel gevoel wel voorstellen. Ik heb woensdag voor het eerst getest en bij de één was het positief en de ander negatief. Dit ging door tot vrijdag en toen dacht ik: "het is echt zo".

Gefeliciteerd trouwens!!

Carmen

Hoi allemaal,

Ik heb mijn laatste  menstruatie gehad op 24 november en met kerst twijfelde ik zelf al of het raak was en op nieuwjaarsdag een (positieve) test gehad. Een paar dagen later nog maar eens want ik kan het niet geloven.
Yippie deze was ook postitief.
Eind augustus/begin september  dus ons tweede kindje. Nog even een paar weken geduld en dan mag iedereen het weten.

Onze eerste is net 2 geworden twee weken geleden.

Groetjes,
Yvonne

nanking (christel)          5 sept.        2e kindje

jeni

zwanger moedertje        2 sept.        1e kindje??

tebby (debby)                        23 aug.                1e kindje

nakomertje                                19 aug.                3e kindje

ammale                                        6 juli

patricia jobse                        eind aug.                2e kindje

nous78                                        6 sept.                              1e kindje

peet                                                5 sept.                                2e kindje

mickey                                        6 sept.                                1e kindje

MamaJudy                              14 sept                                1e kindje.

Hallo zwangere dames,

Allemaal van harte gefeliciteerd!! Ik heb vanmorgen getest en ja hoor.....zwanger. Had al wel een vermoeden. Was 4e ronde en 1e kindje. Ben helemaal blij!!! Wel spannend ook!!!

Groetjes!!

hallo meiden

ik ben marianne 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje   ik was gelijk de eerste ronde zwanger   ik werd maar niet meer ongesteld 27 dec test gedaan waar duidelijk stond dat ik zwanger ben   geweldig     volgende dag naar huisarts geweest moest gelijk een afspraak maken bij de verloskundige   dat gedaan   ik ben nu 5 week en 3 dagen   voel me   goed alleen pijnlijke borsten   en slik davitamon   fem natal foliumzuur     krijg hier wel energie van     als het goed gaat ben ik 4 september uitgerekend   vorige week zaterdag had ik iets licht rose bloedverlies   en steken in de zij volgens de verloskundige was dit   een goed teken dat het kindje groeide     ik heb een vraag wie heeft ook na het afvegen slijm   bruin rood   af en toe dit heb ik niet de hele tijd   ik ga 1 febuari voor een echo   spannend   liefs marianne

Hoi dames, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik hoop dat jullie een onbezorgde zwangerschap hebben!!!

Mij  werd gevraagd door 1 van jullie of jullie ook tijdelijk mee mogen kletsen op www.oudersforum.nl bij  het "uitgerekend in juli-september 2007" forum totdat hier het septemberforum is geopend en daar wilde ik graag even op reageren.
Natuurlijk zijn jullie (ook voor tijdelijk) van harte welkom op  mijn forum, geen probleem!! Je tekent immers geen contract of zo ;) Het gaat gewoon om de gezelligheid en om elkaar te kunnen steunen en dat gaat daar makkelijker dan dat je hier allemaal in 1  onderwerp achter elkaar moet kletsen.

Bij deze zijn jullie dus ook van harte door mijzelf uitgenodigd op www.oudersforum.nl totdat hier het september 2007 forum opent!!

Groetjes, Mirjam  

Terug
Bovenaan