uitgerekend september 2007

patricia, ik kan je precies uitleggen hoe m.v. m in z'n werk gaat.
eerst komt er iemand langs en die doet nog een zw.sch.test. dit doet ze om te kijken of er genoeg hcb hormoon in je urine zit.
ze geeft je uitleg hoe het in z'n werk gaat en je mag een kadootje uitzoeken.
meestal laat ze direct 2 kratten met flessen achter, je krijgt er ook 2 witte opvang kannen bij.
hier in vang je je urine op en dat schenk je over in een van de flessen uit het krat. hierin zit een speciale stof die je urine goed houd.
ieder week komt er een chaufeur met een busje (tenminste is hier zo) en die komt de kratten ophalen en brengt weer 2 nieuwe kratten mee.
het busje is onopvallent, dus het is heel discreet.
in sommige regio's van het land komen ze niet en daar moet je het zelf wegbrengen.
wanneer je je bedenkt dat er voor 1 ampul een heel zwembad urine nodig is, kun je je voorstellen waarom je juist mee moet doen. kijk even op de site, dan kun je je aanmelden.
ik kan er zo gaan werken. hi hi.
hier ging alles vandaag gelukkig goed, ik was wel moe, maar dat hoort erbij.
vanochtend hebben we met ons kleine mannetje gezommen en ik zag ook een bekende, ik denk dat ze wel getwijfeld heeft of ik zwanger was, want met mijn buik valt dat bijna niet meer te ontkennen. best raar hoor, zo snel al, al ben ik er natuurlijk ook heeeeeel trots op.
gr. christel

nanking (christel)          5 sept.        2e kindje

jeni

zwanger moedertje        2 sept.        1e kindje??

tebby (debby)                        23 aug.                1e kindje

nakomertje                                19 aug.                3e kindje

ammale                                        6 juli

patricia jobse                        eind aug.                2e kindje

nous78                                        6 sept.                              1e kindje

peet                                                5 sept.                                2e kindje

mickey                                        6 sept.                                1e kindje

MamaJudy                              14 sept                                1e kindje.

Janneke (jajo)                        6 Sept                                1e kindje

Hallo,

ook ik wil me graag aan deze lijst toevoegen, hoop dat er snel een forum komt voor SEPT 2007.
Succes allemaal!!! hoop dat het bij iedereen goed gaat.

gr.

hoi allemaal,

gisteren het goede nieuws verteld. Vandaag om 17.oo uur bruine afscheiding. Ik loop om
de 10 minuten naar de wc en elke keer is het daar weer. Ik denk dat het niet goed afloopt. Wie heeft er ervaring met een mk?? Sorry ik wil jullie niet ongerust maken over jullie zwangerschap, Ik bel morgen maar gelijk de gyn, ik hoop dat ik gelijk mag komen. Ik baal echt want we hebben het gisteren verteld en zou vrijdag op vakantie gaan...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

patricia

hai ik zal mij ook even voorstellen
Ik ben 24 en in blijde verwachting van mijn eerste kindje na veel tegenslagen
Ik kon maar niet zwanger worden we waren al een hele tijd bezig en toch maar besloten om de huisarts in te schakelen.
Die heeft ons doorgestuurd naar het ziekenhuis en 3 maand later ben ik zwanger.
het is het mooiste wat ik vorig jaar gehoord had. het grote probleem was waarschijnlijk een cyste die gelukkig ook zo weg was (lang leve de pil)
Ik heb nu 2 echo's gehad 1 bij 7 weken en 1 bij 10 weken en ik ben nog steeds apetrots
31 juli/1 aug ben ik uitgerekend. en ik kan echt niet wachten om de kleine zelf te kunnen voelen.
en voor alle andere zwangeren op dit forum van harte gefeliciteerd !!!

Ik mag me aanmelden bij dit onderwerp!! Gisteravond ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben! Het is allemaal nog erg onwerkelijk, het enige bewijs is het wegblijven van mijn ongesteldheid en de positieve test die ik gisteravond én vanochtend weer in mijn handen had. Mijn man en ik laten het allemaal eens rustig bezinken, want dit is niet zomaar iets...we krijgen gewoon een kindje! 14 september geeft het uitrekenmachientje aan op deze site.

Patricia, ik las jouw verhaal over je bloedverlies. Volgens mij moet je je zorgen gaan maken als je helder rood bloed verliest en als je daarbij heftige buikkrampen hebt. Zoals jij het vertelde klinkt het als oud bloed.Ik denk aan je!

Laat je nog even weten hoe het nu is?

Line

Hoi,

Ik zie mijn naam staan in het rijtje van alle septembermama's. Helaas hoor ik daar niet meer bij. Na 51/2 week heb ik een miskraam gehad. Ik was eigenlijk 1 september uitgerekend...  Vandaag bij de huisarts geweest en groen licht gekregen om verder te klussen voor een derde wondertje

Ik wens jullie in ieder geval alllemaal een hele fijne, zorgeloze zwangerschap toe! September is een mooie maand! Ik kan het weten want mijn oudste is ook in september geboren!
Liefs Jeni

Hallo!!
Gefeliciteerd allemaal! Ik mag mezelf ook aan het rijtje toevoegen. Vandaag bij huisarts geweest en vijf weken-en-een-dag zwanger!! De uitgerekende datum is 9 september!
Wel raar: ik heb nog nergens last van. Het enige tastbare is de test. Mag wel al de 16e langskomen voor een termijnecho, omdat de laatste menstruatie maar 1 dag was.
Succes allemaal!!

Hoi allemaal,

vanmorgen toen ik wakker werd was het duidelijk. Ook ik behoor niet meer tot de september mama's. Ik heb donderdag een afspraak bij de gyn. En ik hoop dat ik vrijdag op vakantie mag vertrekken. Voor jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en ik zal zeker nog wel eens langskomen om te kijken hoe het allemaal met jullie dikke buikjes gaat.

Veel liefs Patrica,

ps; bedankt Line voor je belangsteling.

Terug
Bovenaan