Uitgerekend september 2017

hallo september mommy's to be!!!

ik ben nu 35+3 nog eventjes dus. erg spannend allemaal. mijn eerste zwangerschap en mag zeker niet klagen!

vandaag krijgen we onze liggingsecho. kijk er zo na uit! eindelijk onze kleine weer zien na zoveel weken!

ik wens iedereen een voorspoedige bevalling toe!

liefs,

ik ben nu 35+3 nog eventjes dus. erg spannend allemaal. mijn eerste zwangerschap en mag zeker niet klagen!

vandaag krijgen we onze liggingsecho. kijk er zo na uit! eindelijk onze kleine weer zien na zoveel weken!

liefs,

liefs,

Ik ben 36 weken zwanger en van mij mag ze ook wel komen! Ik ben de zwangerschap al best lang zat... Ik kan nog steeds niet normaal eten zonder misselijk te worden en mijn energielevel is zo ontzettend laag. 
Ik moest zelfs een keer extra naar de vk om even mijn psychische gesteldheid te bespreken, want het ging niet helemaal lekker.... Ik ben al echt aan het aftellen. 
Ze is bij mij al helemaal ingedaald. Kamertje is eigenlijk al klaar, kleding etc gewassen, bevallingstas staat klaar... Laat d'r maar komen! :D

Hi allemaal, 
hier nu 36+2 en ga nu m'n derde week verlof in. Achteraf zo blij dat ik ervoor gekozen heb met 34 met verlof te gaan, afgelopen twee weken alles gewassen, nu de laatste strijkjes nog doen en m'n koffer inpakken. Zo heb ik iedere week m'n doelstellingen. 
Ik vind het allemaal retespannend maar we worden ook met de dag nieuwsgieriger naar ons meisje! Het formaat van m'n voeten rijst iedere dag de pan weer uit, soms tot zo ver dat ik amper meer kan lopen.
Ik mag nog elke dag genieten van grote volksverhuizingen in m'n buik, weet nu al dat ik dat zo ga missen! Merk dat m'n buik begint te zakken maar volledig ingedaald is ze nog niet. Donderdag weer controle dus dan worden we weer een stukje wijzer, toch iedere x een moment van bevestiging. Ze zit al een aantal weken ver boven de gemiddeldes maar daar probeer ik me maar niet teveel aan vast te houden. Zolang we allebei gezond zijn, is dat het enige wat telt! 
Liefs, Vicky 

Hier 35.3 !
en klaar met zwanger zijn !! Vind er Niks meer aan en ben blij als ze er straks lekker is.. ik heb ook wel een hele moeilijke zwangerschap gehad.. helaas zijn we er tijdens mijn zwangerschap achter gekomen dat mijn moeder ongeneselijk ziek is dit verdriet heb ik goed weg weten te stoppen en heel soms maak ik me toch een beetje zorgen dat ik t iets te ver heb weg weten te stoppen..
verder ben ik exstreem moe kan de hele dag slapen ik probeer me er wat minder aan over te geven anders slaap ik echt alleen maar..
mn vriend gaat de 24 ste nog even een klein weekje weg met zn vrienden ik gun het hem echt want hij is zo ongelofelijk lief voor mij en voor onze dochter ik heb echt alles aan hem te danken.. hij werkt ontzettend hard en we hebben echt prachtige spulletjes voor onze dochter en niks is te gek maar toch ben ik bang dat ik te vroeg ga bevallen en hij er niet bij zal zijn..
ik ben de 23 ste van september uit gerekend maja hoe groot is de kans dat je eerste 4 weken te vroeg komt ?! 
En in het ergste geval vliegt hij natuurlijk gelijk terug dus ik laat t maar even zo 
hoop dat het met de rest van de mama's wat beter gaat met de laatste loodjes 
liefs

Hallo,
ik zie nu dit topic pas. Ik ben 35-5. Wordt met 37/38 weken ingeleid ivm een te grote baby. 
Al het hele weekend harde buiken die ook zeer doen maar ondanks dat de verloskundige dacht dat het het begin was van een bevalling komt er geen regelmaat in. Gelukkig hoef ik niet op deze manier tot 40 weken door te lopen. 

Hallo allemaal, 
wat leuk om jullie ervaringen tijdens de laatste loodjes te lezen!
ik ben vandaag 37+2 en voel me nog steeds toppie. Ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad en dat is gelukkig nog steeds zo. Ik ben nog lekker (met aanpassingen) aan het sporten en verzin klusjes in huis om ook wat productief bezig te blijven. 
Maar spannend wordt het wel! Poeh! Ik heb geen idee wat harde buiken zijn, dus weet ook niet goed wat ik moet voelen als het langzaam zo ver zal zijn. Al zegt iedereen dat je dan meteen weet dat het zover is. 
Succes nog allemaal tijdens deze laatste weken. Hopelijk kunnen jullie er ook nog (een klein beetje) van genieten! 

Terug
Bovenaan