Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Emylai, wel bijzonder maar valt wel beetje tegen hoor. Er valt echt nog bijna niets te zien, zo klein is het nog. Had gehoopt nu lekker te kunnen genieten,maar dat lukt denk ik pas als ik een kloppend hartje heb gezien.
Ah jammer dat jullie nog niet veel gezien hebben. Wel de bevestiging dat je echt zwanger bent! Nu nog even wachten.. 6wk is ook nog erg vroeg, je hebt iniedergeval even kunnen spieken!
Mij willen ze ook met de 6e week zien terwijl ik 100 procent zeker weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Je krijgt altijd 2 weken cadeau zeggen ze dan. Hopelijk hoor je het hartje de volgende keer
<p style="text-align: right;">Ik ben nu 5 weken zwanger en wij hebben de intake bij de vk 23-1 en de eerste echo 25-1.</p>
<p style="text-align: right;">Ik ben uitgerekend op 11 september.</p>
<p style="text-align: right;"></p>
<p style="text-align: right;">Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap </p>
@dianne1984, ja ik vind het zo lastig wil graag de echo van dinsdag afwachten en denk dat ik dat ook ga doen..
verder lees ik nog niet veel kwaaltjes, het is nooit goed haha! De een wil zich graag zwanger voelen.. en ik voel mij zo ellendig door de misselijkheid/braken/omdat ik zo moe ben dat ik soms denk voelde ik nog maar niks. Maar dat brengt ook weer onzekerheid mee..
hebben jullie de opa's en de oma's al verteld over jullie zwangerschap?
Gister in het ziekenhuis zei ze dat we blij moeten zijn dat we niet veel last hebben van zoveel kwaaltjes Het heeft niets met de hoeveelheid hcg te maken, maar hoe je lichaam erop reageerd.
Manon, je kan echt beter wachten. Wij hadden gister echo en was geen kloppend hartje te zien, dat maakt ons nu nog meer onzeker. Nu 1.5 week wachten, wat zal dat sloom gaan.