Uitgerekend september 2017

Ruby, echo was inwendig, woensdag weer. Valt heel erg mee hoor, niet tegenop zitten!

Manon Wool, had ik in het begin ook hoor, hoort erbij. Dacht een keer ik word ongesteld ik test niet.. maar het kwam maar niet. Toen toch een test gedaan en bleek zwanger! Pijn kwam bij mij met vlagen en ging ook weer zo weg. Heb het nu ook zo nu en dan (7 weken).

Oh sorry bedoelde Coby!

en wat die Facebookpagina betreft, leuk idee! Alleen wil ik het dan wel eerst bekend hebben gemaakt. Stel je voor dat iemand het toch kan zien.

Dankjewel Ruby! Fijn om het even van iemand te horen, had het al gelezen op internet maar dat kan je ook tegen werken.

Ja zeker weten, As dinsdag hadden we voor de 4e keer naar het ziekenhuis gemoeten om een traject in te gaan, gelukkig heb ik deze afspraak kunnen afzeggen en in plaats daar van een afspraak bij de verloskundige kunnen maken, zo bijzonder maar nog zo onwerkelijk. 14 februari lijkt nog eeuwen ver weg.

Groetjes

Ja wat een fijn idee he Ruby! Wij nog 2 dagen en die dagen gaan echt sloom. Begin inmiddels zo nu en dan toch wel last van misselijkheid te krijgen. Heb jij al symptomen? Gezien we allebei ongeveer even lang zwanger zijn.  Is dit ook jullie eerste kindje? Uiteraard laat ik het weten hoe de echo was! Heb de afspraak pas eind vd dag.

Cobby wat fijn! Wij werden ook spontaan zwanger voor wij het traject in zouden gaan. Krijg je niet een extra vroege echo in het ziekenhuis? Wij staan daar namelijk onder controle tot we het hartje zien kloppen op de echo.

Terug
Bovenaan