Uitgerekend september 2017

Yaelle wat spannend! En wat zal de tijd inderdaad langzaam gaan.

Ja we mochten een echo in het ziekenhuis laten maken maar een grote kans dat we dan het hartje nog niet zouden zien kloppen. Omdat we verder beide gezond zijn hoeven we niet onder controle van het ziekenhuis te blijven. Jij bent dan nu 7 weken zwanger? Fijn dat het bij jullie ook spontaan is gelukt. Gek hè dat het zolang kan duren.

Jij krijgt dus nu pas last van symptomen? Ik ben al anderhalve week extreme moe, dikke opgeblazen buik waardoor ik mijn eigen broeken niet eens  meer pas en enorme zere borsten die ook al zijn gegroeid. Sinds vanochtend weer wat misselijk. Kan je dus zien hoe dit per persoon verschilt. Laat je weten hoe je echo is gegaan?? Succes met het wachten!!

Goeie morgen allemaal :)

ik ben weer ongerust hoor. Wil even jullie mening.

ik ben nu 5 weken en 5 dagen. Ik had al winig kwaaltjes. Ik was alleen moe, kortademig,  een opgeblazen gevoel en sneller emotioneel. Nu heb ik al een paar dagen nergens meer last van. Niet eens meer moe en emotioneel. Niks!

moet ik contact opnemen met de vk? Of zal ik nog even afwachten?

@Dorien

bij mij kwamen de kwaaltjes ook pas net na 6 weken dus zou je niet te druk maken! Heeft te maken met dat HCG hormoon

Hoi dorien,

Hier ook continu twijfel of ik wel kwaaltjes voel. Ik ben er dan ook mega onzeker over. Lang niet iedere dag misselijk en als ik misselijk ben zijn het vlagen. Ook niet perse hele pijnlijke borsten... ieder lichaam reageert anders op het hormoon en er zijn vrouwen die met uitdroging in t ziekenhuis belanden en er zijn ook vrouwen die bijna nergens last van hebben.

Bij mij was de misselijkheid  het ergste tussen week 6 en 7. Sinds deze week minder. Ik denk dat dat komt omdat ik me er inmiddels goed op heb aangepast en vaker iets kleins eet. Ik eet bv om 16.00uur nog een boterham zodat ik niet zo misselijk word van het avondeten. Daarvan kan ik niet zo veel meer op, dus ook savonds eet ik nog iets.

Het is dat ik vorige week met 7 weken een vroege echo heb gehad en het hartje toen klopte, met die gedachte kan ik mezelf iets rustiger houden... maar ik kijk nu al uit naar de volgende echo met 11 weken omdat ik er nog steeds niet echt zeker van ben dat het goed zit.

Jeetje wat word de september groep al groot, het leuke is als je een paar dagen niet inlogt je lekker bij kan lezen!

Ik heb nog steeds verschrikkelijk pijnlijke borsten.. pff! In de ochtend voel ik me een beetje weeïg, geen eetlust. Voor de rest nergens last van.

Vandaag ben ik 6+3, over een uurtje verwacht ik Moeders voor Moeders, leuk.. zo kan ik mijn steentje bijdragen!

Voel me een stuk minder onzeker dan afgelopen week, heb het gevoel dat het wel goed zit! :)

Misschien is het leuk om een lijst bij te houden wie er wanneer naar de VK moet? Heb dit vaker gezien, zo kan je elkaar even succes wensen of vragen hoe het was. Ideetje? :)

Ik snap jullie helemaal, hier ook die onzekerheid als ik me goed voel. Het zal wel meevallen maar toch als ik me zoals vandaag goed voel ben ik bang dat het in de war is. Maar aan de andere kant denk ik.. GENIET, je bent nu zwanger en kan toch niet meer doen dan afwachten.

Terug
Bovenaan