Uitgerekend september 2017

Moeilijk he om niks te zeggen! Ben zo benieuwd naar de reacties! Mijn schoonzus vroeg gisteren nog was jij echt ziek?! Haha

ook lastig als je al een buikje hebt inderdaad, ergens ook wel weer heel leuk om het samen te weten nog even!

nog een goeie week en dan kunnen we het tegen de eerste mensen vertellen!

Fijn weekend nog allemaal!

Wij zijn 29 sept uitgerekend. Ik zag vd week een link op fb voorbij komen voor een besloten groep, kun je je daar nog steeds bij aanmelden en heeft iemand daarvan de link?

Heb ook al zitten kijken naar een besloten Facebook groep. Maar durf er niet zo goed in te gaan, want wat als iemand ziet dat ik daar lid van ben. Je ziet namelijk wel eens 'voorgestelde groepen' voorbij komen. Bij ons weet nog helemaal niemand het! Nog wachten tot hopelijk een goede echo op 3 februari! En daarna eindelijk onze ouders en beste vrienden vertellen!

@Yaelle08092017 geeft niks! Wat leuk een pleegkindje.
Ik ben benieuwd naar dinsdag en ga het zeker laten weten. Ben benieuwd of er al iets te zien is zo vroeg.

<p style="text-align: left;">Ruby, volgens onze arts moeten we woensdag zeker een kloppend hartje kunnen zien. Vorige echo alleen een vruchtzakje te zien met vruchtje erin en dooierzakje. Bijna 1.5 week geleden was dat.</p>

<p style="text-align: left;">Okee ik ben erg benieuwd en was dat inwendig of een uitwendige echo. Ik zie veel verschillende berichten daarover en hoorde ook dat niet alle vk beide manieren doen.</p>

Hallo allemaal!

Allereerst voor de dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd.

Ik heb afgelopen maandag positief getest. 14 februari de eerste echo. Ben al een anderhalve week erg moe, soms wat raar op m'n maag en erg prikkelbaar. Mijn menstruatie is uitgebleven en heb geen innestelings bloed gehad. Ik heb alleen sinds vandaag menstruatie pijn, niet heel erg maar een zeurderig gevoel in mijn buik. Is dit normaal? Ben zo bang dat het niet goed is. Het is na 2 jaar proberen eindelijk raak en ben zo blij waardoor ik ook erg onzeker word.

Wie kan je hier iets over vertellen?

Groetjes Cobie

Hou Cobie,

gefeliciteerd met de zwangerschap. Wat fijn dat t na een hele tijd proberen raak is. Het gevol van menstruatiepijn lijkt me reselijk normaal. Ik heb soms ook lage rugpijn, zoals ik alleen tijdens ongesteldheid heb. Hoort er volgens mij allemaal bij.

Geniet ervan

Terug
Bovenaan