Uitgerekend september 2017

Oe ja al die tekens dat weet ik ook niet, denk dat die alleen weg gaan als je het er zo in typt... wat zijn het er al veel zeg in september!

Hahaha, nou ehhh meiden.. tis soort van gelukt. kreeg niet alles weg en kan hem nu niet meer bewerken? maar het is een beetje soort van overzichtelijk toch? :p

Mijn uitgerekende datum is 16 sept en idd 9feb 1e echo!

Ik had met 5wk ook geen kwaaltjes. Op de 1e dag van 6wk was ik super misselijk, overgeven, kon niet op mn buik liggen maar gister en vandaag weer niks.. ik denk idd dat die kwaaltjes helemaal niet zo veel zeggen en dat het echt aan je dag ligt. Hoelaat word je wakker, hoelang heb je geslapen, wat heb je gegeten en qua emoties.. hebben we niet altijd al dat we sommige dagen niks kunnen hebben en andere dagen fluitend door t leven gaan? En voor ik zwanger was dacht ik juist van alles te voelen en dan bleek het ook niks te zijn. We hebben allemaal een bepaalde verwachting hoe het voelt om zwanger te zijn en nu ben je het is het heel anders!

Hoi meiden.

leuk idee Deetje 92.

Intakegesprek 2-2 inderdaad en eerste echo op 22 februari☺.

hier vooral de kwaaltjes gevoelige borsten en snel moe. Sinds gisteren wel iets meer last van een soort misselijk gevoel.

Voor mijn gevoel heb ik pas laat een eerste echo (met 11 weken) en hebben velen het al eerder? Klopt dit of zitten jullie toch ook wel tussen de 10-12 weken met de eerste echo?

@chantal

Mijn eerste echo is als ik 9 weken ben. Ik lees dat de eerste echo tussen de 8 en 10 weken word gedaan. Vond die van mij al laat! Kan je niet vragen of het ook eerder kan?

Hallo allemaal.

ik ben 21 september uitgerekend als alles goed blijft gaan natuurlijk.

donderdag 9 februari de eerste echo ik tel de dagen echt af en jullie?

Terug
Bovenaan