Uitgerekend september 2017

Mijn tekst is weer eens half,

wij hebben het de opa's en oma's gisteren verteld, kwam zo uit en super leuk die reacties! Mijn schoonmoeder moest huilen en zei meteen geen grapjes he?! Bij mijn ouders bleven we eten en hadden we het doosje van moeders voor moeders bij een ijstaart in de doos gedaan. Mijn moeder zei Hee er zit een cadeautje voor jullie in, ik zei nee haha die is voor jullie en toen begreep ze het pas zo grappig! Helemaal overdonderd en later bleef ze maar appen over hoe leuk ze het vindt!

ik ben ook heel benieuwd naar de ervaringen van jullie bij het vertellen en van de eerste afspraak bij de verloskundige!

Gisteren heb ik het mijn broer verteld. Hij werd helemaal emotioneel en zo ontzettend blij.

ik heb het hem verteld door onze vakantiefilm te laten zien met aan het einde een foto van de test. Morgen ga ik het mijn tante waar ik een heel hechte band mee heb vertellen. Spannend!

ik zie er erg tegenop om het mijn werk te vertellen, mijn collega is net terug van zwangerschapsverlof en nu ben ik dus zwanger. Ik voel mij een beetje bezwaard.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Anneiggy dat bezwaarde gevoel voor je werk herken ik wel. De zomer is bij ons hoogseizoen en mega drukte dus ze zullen niet heel blij zijn dat ik in de zomer met verlof ga.. maarja een zwangerschap kan je ook niet tot in de puntjes plannen natuurlijk.

Ik ben nu 6+1en wij hebben het nog niemand verteld, hopelijk houden we dit vol tot 12 weken haha. Sinds vandaag wel misselijk in vlagen maar als het zo blijft heb ik niets te klagen

Deetje, super goed bezig!! Top die lijst.

Ik ben 12-14 september uitgerekend. Ik denk de 12e, even de afspraak bij VK afwachten. Donderdag a.s. eerste afspraak en dan nog even een echo plannen.. houd het even op 02-02. KAN NIET WACHTEN!

Leuk dat er weer nieuwe meiden bij zijn, en wat wordt de groep al groot;)

Goed gedaan die lijst!

13 januari eerste echo gehad ivm fertiliteits traject. Vruchtzakje was te zien met daarin het vruchtje en dooierzakje. Nog geen kloppend hartje en daarom terug komen 25 januari. Als alles goed is daarna echo bij de verloskundige op 2 februari.

Terug
Bovenaan