Uitgerekend september 2017

Woow DEETJE wat een lijst!!

1ste was 12jan! <- kort samenvatting! Alles zag er goed uit, hartje klopte, uitwendige echo, geschat 6weken

2de echo 25 !

25 jan Haha

ik heb het idee dat ik extra vroeg en extra veel echo's krijg! Overmorgen en dan over 2weken weer..

week 7 - 9 - 11/12

Hoi allemaal

ik ben 21 september uitgerekend als alles goed blijft gaan natuurlijk.

9 februari eerste echo super spannend! Ik tel echt de dagen af en jullie?

Hier ook flink aan het aftellen! Ik krijg 9 febr ook weer een echo, op 10 weken. Super spannend of ie het nog doet en alles er op en er aan zit. Het houd me eigenlijk de hele dag bezig, dat is wel pittig moet ik zeggen. Gelukkig begint morgen mn werkweek, dan gaat de tijd lekker snel!

Jaaa cm ik ken jou ook nog uit het November forum. Gefeliciteerd!!

ik tel ook echt de dagen af tot de eerste echo kan me niet snel genoeg haha

wat een lijst al inderdaad super gedaan deetje!

Ik ben 28 september uitgerekend volgens de berekening en 14 februari eerste echo op valentijsdag, hopelijk 1 om nooit te vergeten!!

Super leuk om alles te lezen en ervaring te delen! En wat verschilt het bij iedereen qua symptomen

Gefeliciteerd allemaal :)

ik ben nu +- 6 weken en heb 2 februari de eerste echo en afspraak bij de verloskundige

mega spannend.... m'n gevoelige borsten nemen alleen per dag af.... verder behalve moe weinig klachten.. ergens blij maar niet als dit betekend dat het niet goed zit...

pfoe zo spannend allemaal.. woensdag komt er iemand van moeders voor moeders. Hopelijk dan ook een dikke streep.. wat een onzekerheid allemaal

Terug
Bovenaan