Uitgerekend september 2017

Yaelle in welk traject heb je gezeten?

ik heb pcos heb 11 maanden clomid geslikt en 2 maanden ovitrelle en vorige week een positieve test.

Hoop zo dat alles goed is met de eerste echo

Meiden maak me ineens zooo druk... had net bruine afscheiding en nu ik terug denk heb al vanaf vanmorgen zon rare kramp onderin me buik :( ....

<p style="text-align: left;">Sorry voor de details hoor... maar net wéér naar de wc.. zag een bruin lang "sliertje"/afscheiding.... ik word ff gek, ik ben 6,5 week dus innestellingsbloed lijkt me sterk</p>

<p style="text-align: left;">Pfff Deetje wat spannend voor jou. Ik durf hier niks over te zeggen, geen idee of zoiets wel of geen kwaad kan. ik zou als ik jou was morgen gelijk even bellen!! Veel sterkte meid!!</p>

Hi allemaal,

Ik ben even stil geweest, wel meegelezen. Mijn vriend en ik hadden, op mijn aandringen, besloten het dit weekend aan mijn ouders te vertellen. Want ik kan het echt niet voor me houden en ook als het niet goed gaat wil ik dat met mijn ouders kunnen delen. Vriend had liever gewacht tot de echo. Maar dat ik het met niemand anders naast mij kan delen lukt mij niet. Ik was zoooooo zenuwachtig. Ze waren compleet verrast. Zo mooi.

Als het goed is ben ik nu 7 + 1. Ik heb 15 feb de eerste echo. Ik had ook het idee dat ik mijn echo later heb dan de meesten hier. Maar ik vind het niet erg. Hoe vroeger, hoe meer risico dat je geen hartje en ziet en een week of 2 op het wachtbankje moet. Dus ik vind het prima zo.

Hoop dat alles goed gaat Deetje, hou je taai.

Deetje ik heb even op internet gekeken. Ik kopiër hieronder even wat ik tegen kwam. Hopelijk stelt het je een beetje gerust voor de nacht.

Wanneer je 6 weken zwanger bent kan je last krijgen van bloedverlies. Het bloed kan rood, roze of bruin van kleur zijn. Bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te betekenen. De meeste miskramen ontstaan rond de 4 weken zwangerschap, alhoewel de kans met 6 weken nog steeds 10 procent is. Bruin bloed is oud bloed dus er heeft al eerder een bloeding plaatsgevonden. Roze bloed is een kleine bloeding dat zich vermengt met de witte afscheiding. Er zijn meerdere oorzaken voor bloedverlies en de meeste zijn onschuldig

Terug
Bovenaan