Uitgerekend september 2017

Hij plaatst niet mijn hele bericht,

Bij interesse in groepsapp mail dan je naam en nummer naar nathaliebax1991@hotmail.nl, lijkt me leuk en makkelijker bijhouden als dit forum

Vandaag de eerste echo gehad! Baby zag er goed uit en ik heb zelfs het hartje gehoord. Zooo mooi. Mijn berekening van 7+4 klopte volgens vk ook. Ik zit helemaal op mijn roze wolk

Wat fijn Ruby! Ik ben een beetje jaloers op al die vroege echo's! Nog 2.5 week wachten.

Leuk idee van de groepsapp. Ben benieuwd of we er straks met meer dan 40 man erin zitten haha

Ow Ruby wat fijn zeg!

Wij moeten nog tot maandag wachten.

Ik heb ook honger maar kan niet heel veel eten, kleine beetjes en misselijk als ik moet eten. Verder weinig energie kan niet meer een hele dag wandelen. Maar dat hebben we over voor de kleine :)

Ik wacht nog heel even met de groepsapp. Zou een verborgen Facebook wel liever willen eerlijk gezegd. Misschien over anderhalve maand ofzo. Ik vind communiceren hier eigenlijk ook wel heel fijn.

Ruby wat een fantastisch nieuws! Ook zelfs al gehoord wouw! Wat bizar he dat dat in je buik groeit! Raar idee vind ik het!

Hier nog geen behoefte om spullen te kopen. Mijn moeder komt hier wekelijks de stofzuiger door het huis halen dus dat is ook niet echt te verbergen! Daarnaast zou ik het best leuk vinden om met de toekomstige oma's wat te shoppen!

Jaaa super fijn en t neemt bij mij ook echt wat onzekerheden weg! Jullie lekker uitkijken naar jullie eerste echo! Ik hoooop dat de dagen vliegen!

Ik heb 1 setje rompertjes gekocht. Maar heb eigenlijk nog geen echte drang om te kopen. Wil dat na week 12 doen denk ik

Terug
Bovenaan