Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik word gek van onzekerheid Heb al ruim een week bloedverlies, wel steeds oud bloed maar toch.. Zit me niet lekker. Ga morgenochtend de verloskundige nog een keer bellen en vragen of de echo niet toch naar voren geschoven kan worden. Wil gewoon weten of er nog wel wat zit. Weet iemand wanneer je op z'n vroegst een echo kunt laten doen?
@ Manon, thanks! Ik weet dat stress niet meewerkt idd. Probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven, zolang het nog geen rood bloed is. Maar met vlagen ben ik erg bang, wil gewoon zo graag dat het goed zit en ik kan genieten van de zwangerschap. Ben morgen 6 weken, dus vraag wel aan de vk wat zij adviseert om nu te doen. Echo of toch nog even afwachten.
Leeuwtje86, ik heb ook met zes weken een echo gehad en er was nog geen kloppend hartje te zien. Is een hele onzekere periode! Morgen weer dan 7.5 week dan moet het hartje kloppen.
Ik heb vanavond weer ns gesport, ik moet zeggen dat ik dat toch wel erg spannend vind! Ik doe aan wedstrijdzwemmen en we zwemmen gewoon op een kneppelhard tempo anderhalf uur. Zo hard wil ik nu helemaal niet zwemmen! Ha en een zwemmaatje van me zegt echt super ongegeneerd: wat heb je dikke tieten! Hahahahah dus ik: wat lul jij nou?! Nou ze zag t natuurlijk hartstikke goed! Haha
ik heb morgen me 1ste echo. Ben zo benieuwd hoe het is en hoop dat alles goed is. Ben 7 september uitgerekend. Nog niet zo super veel last van de kwaaltjes alleen bij de 6de week misselijk sochtends nu gaat het wel iets beter. Gewoon rustig opgestaan en dan gaat het. Ik vind een groeps app ook wel leuk.