Uitgerekend september 2017

Yaelle, hopelijk zie je morgen dan wel een hartje! Wat dat betreft kan ik misschien ook beter nog een week wachten, dan is de kans alweer groter dat er een hartje te zien is. Want kan me voorstellen dat een echo zonder hartje ook wel weer extra onzekerheid geeft. Pfft, lastig hoor! Probeer er nog steeds maar gewoon op te vertrouwen dat het wel goed zit.

Ik vind een groepsapp nog ff iets te snel, wil eerst weten of ik een goede echo heb over 1,5 week. Dan wil ik wel gezellig mee kletsen.
Zo, ik merk wel dat een late dienst draaien nu zwaar is aangezien ik na 21.00 al inkak haha.
Honger?!?! Ik heb totaal GEEN eetlust, ben sowieso ook geen grote eter maargoed..

Ik heb geen bruine afscheiding meer gehad.

Vind dat plassen in die kan voor moeders voor moeders nog wel ff gek ofzo hoor, moet ff me draai erin vinden.. ik plas helemaal niet zo veel hahaha. Heb in 1 dag lang niet zo'n fles vol hoor. ;p

Slaaplekker alvast

Ik meld me hier ook! Sjonge wat wordt er al veel geschreven. Heb het niet allemaal bij gelezen hoor! ;-)

Heb bij mn vorige kindjes veel plezier en steun gehad aan dit forum, dus hopelijk deze keer ook weer!

Wat leuk al zoveel een echo...even gluren!

Ben zelf rond 15 September uitgerekend.

Bloedverlies heb ik ook een paar dagen gehad, met 6 weken. Dit was wel na de seks dus het was wel te verklaren maar je wordt er super onzeker van. Gelukkig mocht ik snel voor een echo komen en zag ik een kloppend hartje.

Nu ben ik heel relaxed, op 15 feb weer een echo dan ben ik als het goed is 11 weken.

Bij mijn verloskundige mag je altijd een echo laten maken als je onzeker bent. Je moet het dan wel zelf betalen, 35 euro.

Ik ben dus al best wel los gegaan met kleertjes kopen

Hee mijn tekst is weg.

Ik ben dus wel al los gegaan met kleertjes kopen, ik vind het knap dat jullie je nog kunnen inhouden! Kwam ook omdat een paar favo merken/websites sale hadden dus kon het niet laten! Mijn vriend wilt al mijn pas blokkeren

Hi,

volgens ouders van nu ben ik 6 +3  maar toen ik de vk belde had ze het over een week verder. Ik ben als het goed is 17 sept uitgerekend en heb pas 15 feb echo. Klopte bij de meiden die al echo hebben gehad jullie eigen berekening?

Ik ben kortademig, heel erg moe, gevoelige borsten, super emotioneel en slaap heel erg slecht. Ik ben ook heel erg onzeker, heb al eerder miskraam gehad. Ik had helder rood bloed. Voel me nu wel meer zwanger omdat ik nu elke ochtend misselijk ben en dat had ik de vorige keer niet.. zo spannend allemaal..

Terug
Bovenaan