Uitgerekend september 2017

Ik was ook heel moe en kortademig en ligt misselijk. Nu al een week helemaal geen kwaaltjes meer.. ik zou ook t liefst eerder de echo willen. Voel me niet zwanger en moet nog 3 weken wachten. Maar goed misschien komen er nog wel kwaaltjes

Meiden, denk dat we ook onze zegeningen moeten tellen als we nergens last van hebben.. want het hoeft niet persé

nog 11 nachtjes tot m'n eerste echo

Ik heb de verloskundige gebeld ivm bruin bloedverlies al 1,5 week en ik mag eind van de middag langskomen voor een echo. Vind het doodeng, maar hopelijk neemt het wat onzekerheid weg. Ben me ervan bewust dat er misschien nog geen hartje te horen is aangezien ik pas 6 weken zwanger ben.

Oke ik heb nog steeds niet over gegeven maar sta vandaag wel voor het eerst echt te kokhalzen :( niet zo handig voor de klas... pffff

Hoi dames,

ik heb ook weinig kwaaltjes. Mijn borsten beginnen nu een beetje zeer te doen. En beetje last van buikpijn en spierpijn en kan moeilijk slapen. Spierpijn kan te maken hebben omdat ik heledag op werk achter de computer zit. Maar ben verder niet misselijk. Zit nu ongeveer op 7 weken, volgende week maandag 1e echo. Hoop dat alles goed gaat. Spannend allemaal.

Terug
Bovenaan