Uitgerekend september 2017

Katto55, leuk wij hebben volgende week donderdag ook alweer de volgende echo. Dan bij de verloskundige, ziekenhuis zijn we nu vanaf! (Voelt toch wel fijn) hoelang ben jij dan (denk je) zwanger?

Deetje ik moet ook nog wennen aan het plassen in die kan hoor haha. Voelt toch wel ongemakkelijk , ik krijg die kan ook nooit vol zelfs niet op mijn vrije dag.

Dorienm. Ik voel me ook niet zwanger.  Ik ben gelukkig "nog"niet misselijk. En moet ook nog wachten tot 9 februari voor de echo.

Kwaaltjes vallen erg mee, ik moet wel op een dag zoals vandaag als ik om 0600 ben begonnen met werken ( dat betekend 4 uur op staan) ik wwl s middags moet slapen als ik s avonds afspraken heb.

Ook heb ik sinds 2 dagen erg last van mijn darmen. En dan geen obstipatie (sorry!)

Yaelle wat fijn dat je echo goed was!!

Oh zeker fijn yaelle, voor nu lekker genieten van de goede echo:)

Ik denk dat ik 6w3d ben... dus hoop volgende week ver genoeg voor een kloppend hartje! We laten deze echo op eigen verzoek maken dus hoop dat ik ver genoeg ben... mega spannend

leeuwtje weet je al meer?

Werken vind ik idd wel zwaarder nu. Ga nu zo naar yoga, ben benieuwd hoe dat gaat. Vorige week niet geweest maar daarvoor die week had ik het best zwaar in de les. Toen was ik nog veel moe. Nu niet meer moe. Kijken of het deze keer beter gaat

Ik heb op de echo een heeel klein inie minie baby'tje gezien, met daarin een heel voorzichtig knipperend hartje. Maar nog wel langzaam, volgens verloskundige ben ik misschien zelfs pas 5,5 week aan de grote van het embryo te zien (hartje was waarschijnlijk pas net begonnen met kloppen). Ik moet nog wel een slag om de arm houden, kan nog beide kanten op gaan. Volgende week vrijdag weer een echo en dan moet ie wel goed gegroeid zijn. Waar de bloedingen vandaan komen kon ze niet echt verklaren, alles is ook beter doorbloed waardoor er makkelijk een vaatje kan knappen. Nu heel hard duimen dat m'n kindje goed gaat groeien en dat we volgende week meer kunnen zien!

Ahh gefeliciteerd! Dit is toch al geweldig een kloppend hartje. Het moet gewoon nog even op gang komen. Probeer gewoon te genieten, want er zit wat en het hartje klopt.

Laat maar goed voor je zorgen!!!

Liefs!

Terug
Bovenaan