Uitgerekend september 2017

Leeuwtje86, gelukkig ziet het er nu goed uit. Er kan ik 1.5 week tijd veel gebeuren, zie bij ons. Hopelijk gaan de dagen een beetje snel voor jullie, bij ons gingen vooral de laatste dagen heel sloom

<span style="line-height: 1.5;">Heel veel succes met wachten. </span>

Dankjewel Emylai en Yaelle, ik heb inderdaad wel de bevestiging dat er echt wat zit! :) En ik houd mezelf ook voor dat het hartje gewoon nog op gang moet komen! Ik ga goed voor mezelf zorgen (en laten zorgen ;) ) en dan hopen dat de tijd een beetje snel gaat tot 3 feb! Bedankt voor jullie medeleven, is echt fijn om het ergens kwijt te kunnen!

Ben ook heel benieuwd naar jouw echo Debby!

<p style="text-align: left;">Wat fijn leeuwtje en debby</p>
<p style="text-align: left;">gefeliciteerd en gewoon lekker genieten nu:)</p>

Wat leuk die goede berichten, fijn! Lekker van genieten! Inderdaad leeuwtje lekker de rust nemen en genieten van het mooie nieuws dat je nu al hebt gehad!

Ik ben vooral s ochtends moe, merk op werk dat ik dan echt nog op gang moet komen en sloom ben ik heb ook het idee dat ik dingen vergeet! S avonds niet te veel plannen en lekker in bad of op de bank!

Hallo meiden, ik sluit me ook aan bij dit forum. Ik word denk ik de hekkensluiter van september. Uitgerekend op de 29e (weet ik nog niet exact). Zwanger van mijn 3e kindje. Ik heb een zoon van 9 en een dochter van 6.

Terug
Bovenaan