Uitgerekend september 2017

Mooi nieuws leeuwtje! Ondanks dat je misschien minder ver bent dan je dacht toch al een voorzichtig kloppend hartje! Hoeveel dagen dacht je dat je verder was?

Debby ook goed nieuws! Gefeliciteerd allebei!

Ik ga me klaar maken voor bed, wat kan de mens moe zijn van zwanger zijn pfoeee

Oh meiden wat word ik blij van jullie berichten! Over een paar maandjes zijn we allemaal stukke minder onzeker..

Ik kan het gewoon niet geloven dat er nu iets in me groeit waarvan evt het hartje al klopt... die bevestiging krijg je dan ineens bij zon echo dat lijkt me toch zo gek!!

Met plezier even de verhalen van de ecjo's terug gelezen. Wat heerlijk om te horen dat iedereen een goede echo heeft gehad. Kijken jullie ook verlekkerd maar die foto's hah

Fijn om al die positieve berichten te horen, wij mogen vanmiddag komen voor de eerste echo, nu precies 8 weken als het klopt.

Gister vroeg naar bed gegaan, dus vandaar nu pas antwoord ;) Ik dacht op 6 weken te zitten, maar aangezien het vruchtje pas 3 mm is dacht zij eerder aan 5 weken en een beetje. Is dus wel echt heeel klein, hopelijk groeit het de komende week goed!

Debby, jouw kindje zit dan helemaal op schema he, fijn!

Wat een leuk nieuws allemaal! Gefeliciteerd!

Mijn echo is over twee weken, en dat duurt nog zo lang :). Tegen die tijd ben ik 8+1 dus hopelijk dan een baby'tje te zien en een hartje te horen!

ik ben nog wel echt heel erg moe, en mijn borsten doen pijn, en s'avonds na het eten een opgezwollen buik, hebben meer mensen hier last van? Mijn buik lijkt dan wel vier maanden zwanger.. pff.

Degene die al een echo hebben gehad, is de eerstvolgende dan in week 12? Of kan je die ook eerder plannen? Ik zit namelijk met zakenreizen tussendoor waardoor ik het of in week 10 of in week 13 kan doen. Dank!

Terug
Bovenaan