Uitgerekend september 2017

Meiden, net de echo gehad en een kloppend hartje gezien, zo mooi en bijzonder.

ook een week terug gezet, nu 7 weken. Maar dat wordt nu ook alleen maar berekend aan de lengte van de embryo.

hoe voelen jullie je allemaal?

Xx

<p style="text-align: left;">Hoi dames help.. ik heb een roze afscheiding gehad en nu is het een beetje bruin van kleur maar heel weinig. Ik ben erg geschrokken en heb verloskundige gebeld. Zij hebben gezegd dat het bij sommige zwangerschappen heel normaal is en dat het voor kan komen. Daarnaast heb ik zo een spierpijn en warme gevoel in mn rechterzij en rechterbil. Is dat een soort bandenpijn ? Ben nu ongeveer 6,5 weken zwanger. Ik ben heel erg bang dat het een bbz of een miskraam is/wordt. Mijn 1e echo is as maandag</p>

Hoi allemaal!
<p style="text-align: left;">ik ben  op dit moment 14 september uitgerekend en 7 weken zwanger. Voel me iedere dag wel weer anders maar vandaag is het gevoel in mijn borsten afgenomen. Begin mezelf meteen druk te maken maar weet dat ik moet afwachten. 1 feb eerste echo! Spannend! Hoe voelt iedereen zich?</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">joyce</p>

Hee weer een goede echo er bij! Super nieuws! Trouwens over dat een week terug gezet. Ik bedenk me dat mijn verloskundige de eerste 2 metingen ook op een paar dagen korter uit kwam. Het friemeltje is natuurlijk ovaal en het beeld is plat. Het kan zijn dat de doorsnede niet precies van kruin tot stuit is en dus een beetje scheef is. Dat is heel makkelijk het geval bij zo'n ukkepuk!

Wat betreft de bruinige/rozige afscheiding: je hele baarmoeder is momenteel mega doorbloed. Er knapt dus ontzettend makkelijk een vaatje, ook in de baarmoedermond. Ik moet zeggen dat ik nu 8+2 ben en denk ik al bijna 3 weken aan de bruine afscheiding ben. Het is zelfs 1x heel donkerbruin geweest en een klein bloedstolsel. Dikke paniek natuurlijk! De dag er na de eerste echo vervroegd gehad op 6+6 en niks aan het handje, gewoon een prachtig kloppend hartje gezien en de groei was ook helemaal goed!

Die echo is inmiddels natuurlijk anderhalve week geleden en ik moet zeggen dat ik wel nerveus word van de wisselende symptomen. Gisteren stond ik te kokhalzen en vandaag eigenlijk helemaal niet misselijk. Om gek van te worden! Ben blij als ik de eerste 3 maanden door ben pfff!!

Wat een goed nieuws! Altijd fijn om te horen dat de echo goed is.

idd vaks de verloskundige zegt geen zorgen maken dan zou ik dat niet doen. Als je helder rood bloed hebt en deze aanhoud met buikkrampen dan zou ik me pas zorgen maken.

en over kwaaltjes. Ik zit ook in de goepsapp en daar had een van de meiden geen kwaaltjes en nu toch een goeie echo.

vandaag ook iemand gesproken die zei dat haar zus die een tweeling heeft zich heel erg lang niet zwanger voelde, nergens last van.

ik had ook alleen in week 4 en 5 een beetje kwaaltjes. Opgezette buik moe moe moe en heel ligt misselijk. Nu al dikke week helemaal nergens last van. Ik wacht de echo gewoon af. Kan verder toch niks doen.

Zijn er al meiden die hun broek niet meer aankunnen? Ik ben net 5+5 maar ik pas mijn broeken al niet meer. Gelukkig had ik nog een zwangerschapsbroek van de vorige zwangerschap want hier was ik nog niet op voorbereid

Terug
Bovenaan