Uitgerekend september 2017

Wat een liefde reacties. Vanmorgen van alles gedaan want mijn vriend viert vandaag zijn verjaardag:-/.. Dus de dag zal wel snel voorbij gaan. Vanmorgen bijna niks geen bloed of afscheiding en nu vanmiddag word het weer iets erger. Waarschijnlijk omdat ik weer veel gedaan heb. Ik hoop idd dat het niet aanhoud en we gewoon even pech hadden met een beetje bloedverlies. Ik ben in het bloedverlies nog niks tegen gekomen van een vruchtje ofzo... Duimen

ik moet zeggen dat ik nu al mijn broeken niet meer dicht krijg want anders krijg ik erge steken in mijn onderbuik en ben nog maar 8+6 als er nog wat zit.

Dames ik heb vanmiddag een echo gehad na een paar heftige bloedingen en er was niks meer op te zien. Voor ons is het nu even voorbij en tijd zal uit moeten wijzen hoe nu verder. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met de zwangerschap of de eerste echo's en geniet ervan!

gr Kirby

Jeetje lieve Kirby wat heftig voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, & hoop voor jullie dat jullie snel weer in verwachting mogen raken en alles dan goed zal gaan! Heel veel liefs!

Kirby, heel veel sterkte de komende tijd. Gun jezelf de tijd voor verdriet en herstel van je lichaam. Het komt helaas vaak voor weet ik uit eigen ervaring, en er is niks wat je er tegen kan doen. Het is oneerlijk, maar ooit komt er bij jullie een prachtige echo met een kloppend hartje ♡ heel veel geluk samen in de toekomst! Xx

Ik probeer nu mijn eerdere verhaal nogmaals te plaatsen wat vrijdag mislukte. Ik weet het alleen niet allemaal meer precies.

Woensdag in ieder geval de nekplooimeting. Als de uitslag van het bloed bekend is dan zal er gelijk een uitslag zijn. Spannend moment dus weer. Zijn er meer die de combinatietest laten doen?

Iemand vroeg over bloedverdunners, maar die gebruik ik niet.

Verder voel ik me best ore eigenlijk. Alleen ik eet te veel denk ik. Zo lastig om dat nu in balans te houden. Mijn broek zit te strak. Maar ik denk eigenlijk dat ik gewoon aankom omdat ik teveel eet of omdat ik last van mijn darmen heb. Hopelijk het laatste dan maar......

Hoi Essjes,

Dat is inderdaad spannend allemaal! Wij doen zelf de test niet, bij mijn vorige zwangerschap zouden we het wel gedaan hebben. We vinden de uitslag nog te vaag en daarnaast zijn we na die heftige tijd na die miskraam niet in staat om de zwangerschap af te breken mocht het down zijn. Ik heb toen al allerlei behandelingen gehad 3 dagen lang om het vruchtje te verwijderen en uiteindelijk onder narcose een curettage ondergaan. Als we m nu op de echo zo zien bewegen kan ik het niet om het leven in dat wezentje te stoppen. Het is al ons kindje, het gevoel is veel te groot! Dus we zien het wel als het geboren wordt, maar hebben er het grootste vertrouwen in dat het een gezond kindje is! En anders is het maar zo.

Terug
Bovenaan