Uitgerekend september 2017

Grietje24 super om te horen. Nu lekker genieten en hopelijk niet meer zo druk maken:)...

marjo klopt idd net wel meer bloed verloren maandag maar afwachten word een lang weekend want eerder komen had volgens de verloskundige geen zin.

Och Kirby, zitten we samen in spanning te wachten een weekend lang! Ik denk aan je en wens je veel sterkte toe en hoop tovh voor je op een mooie echo!! Xxx

Cobie: dank je.. Jij ook! Jij nog een dag langer als ik. Ik hoor nu ook weer zoveel dingen van alle kanten dat dit ook alle kanten op kan gaan. Ik hoop het maar ga van het ergste uit. Zaten geen stolsels in of een vruchtje afwachten, afwachten en nog eens wachten helaas... Jij ook sterkte dit weekend met er door heen komen.

Hallo, ik wil me ook graag melden om mee te kletsen. De uitgerekende datum staat op 23 september. Gisteren en eergisteren hebben we het aan de ouders en broers en zussen verteld. Aan beide kanten een eerste kindje en hele positieve reacties. Mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang samen, dus het was wel even spannend. Ik ben zo opgelucht dat het grote geheim niet meer geheim is en dat ik er nu normaal over kan praten. We zijn zo bizar blij, echt heerlijk.

Ah kirby wat balen. Heb een heel pakket meegekregen vanmiddag en daar stond inderdaad ook in dat bloedverlies niet meteen het ergste hoefde te zijn. Ik snap je angst want met alleen maar bruin slijm zat ik in de stress. Ik hoop dat je maandag de spanning van je af voelt glijden als je een mooi kloppend hartje ziet. Heel veel succes/sterkte met het doorkomen van dit weekend in spanning, geld natuurlijk ook voor jou cobie. Ik zal voor jullie duimen!

Kriby wat een naare gebeurtenis zeg! Hoop dat het geen kwaad kon en dat je maandag een positiefe echo heb!

De groep groeit indd heel snel ! Leuk om te zien! Morgen ben ik 12 weken en bij ons weet iedereen het nu wel een beetje.. omdat ik me mond niet kon houden.. hihi..

Ik heb ook al een buikje hoor.. pas 2 broeken al niet meer en me werkbroek gaat ook al te strak zitten  ook heb ik sinds  2 dagen meer last van overgeven en misselijkheid.. toch wel appart aangezien het meestal minder zou worden ?

Xoxo nicklee

Kirby verdorie dat is balen! Veel afleiding zoeken dit weekend, dan kruipt de tijd niet zo vooruit. Lijkt de bloeding inmiddels op een ongesteldheid of meer/minder?

Ik ga duimen voor jou en Cobie!

Hee gek Nicklee dat je nu meer moet overgeven. Zou het niet een griepje kunnen zijn? Ik heb tussendoor op 2 verschillende dagen overgegeven, toen was ik denk ik toch ziek. Merk dat mn weerstand gewoon een heel stuk minder is dan ik gewend ben...

Terug
Bovenaan