Uitgerekend september 2017

Heel begrijpelijk hoor Marjo. Zo is dat voor iedereen anders. En alleen op de combinatietest zal ik ook niet gaan varen. Maar je moet deze doen wil je het vervolgonderzoek kunnen doen. Het liefst zou ik gelijk de NIPT test laten doen.  Alleen kan dat nu nog niet. Dus weinig keus nog daarin.

Kriby wat erg!   Sterkte en hoop dat het snel raak is voor jullie. Meen je tijd!

Essjes ik ga donderdag fe nekplooimeting doen. Ben pas 25 jaar en ben ook  zeker van overtuigd dat het een gezond kindje is. Mocht hat niet zo zijn  zou ik der ook niet voor kiezen om het weg te halen maar kan me er wel op voorbereiden. Stel ik ben een risico en dan krijg je die vervolg onderzoeken dat ga ik denk ik niet doen. Zou net als war marjo zegt het nooit weg laten halen.

Wij hebben het gister tegen iedereen gezegt en onwijs veel leuke reacties gekregen.  Wel een hele opluchting dat iedereen het weet nu en we der gewoon over kunnen praten!

Gaan jullie eigenlijk naar de 9maanden beurs?

En vind het indd raar dat ik meer moet spugen hoop dat het nog een beetje afzakt hihi.. al mag ik voor de rest echt niet  klagen over kwaaltjes

Xoxo nicklee

Hoi Nicklee,

Super leuk om het te vertellen he! Wij hebben het afgelopen weekend aan mijn schoonouders verteld. Heel leuk! Kreeg vlak daarna wel weer stress van ooo jeej straks is t toch niet goed, maken we ze blij met een dooie mus! Maar de echo van bijna 11 weken was goed, dus ik moet er wat meer vertrouwen in hebben. Vrijdag nog een echo met 13 weken, dan zijn we weer even gerust gesteld!

Ik ga vooralsnog niet naar de negenmaandenbeurs, want ik weet echt niet met wie! Heb wel een weekje vakantie, maar die ga ik lekker gebruiken om veel te ontspannen :)

Hoi Dames gefeliciteerd allemaal wij zijn uitgerekend 10 september van ons 3-kindje al 2 x echo gehad en hardje gehoord. Mijn buik is al best groot denk doordat het 3 e zwangerschap is. Wanneer vertellen jullie het iedereen? Groetjes

Heel veel sterkte lieve dames bij wie het mis is gegaan of nog spannend is! Ik duim met jullie mee op een goede afloop of gauw weer een zwangerschap!

hier gelukkig goed nieuws, vandaag de 2e echo gehad! Ons frummeltje groeit goed en is nu 3,5 cm. Baby'tje was net z'n voetjes aan het wiebelen zo leuk om te zien! De datum is gelijk gebleven als in het begin!

Wij hebben volgende week woensdag de combinatietest (echo) morgen bloed prikken en dan krijgen we volgende week ook meteen de uitslag. Wat we doen met een negatieve uitslag zal pittig worden maar dat bekijken we dan.

Voor nu lekker genieten van ons hummeltje! Echt al een mensje op de echo

Ik ga wel naar de negen maanden beurs, aankomende vrijdag avond met een vriendin! Schijnt heel leuk te zijn!

Bij ons weten eigenlijk al best veel mensen het, ik ben echt een flapuit en had er een goed gevoel bij! Ik zou het overigens ook fijn vinden om te delen als het mis was gegaan.

Lekker genieten allemaal! En nogmaals veel sterkte voor de dames waar het nog onzeker is!

Jeetje wat een vervelende verhalen allemaal! Ik gun jullie echt het allerbeste allemaal!!

Wij krijgen volgende week de nekplooimeting en de uitslagvan de bloedtest.  Ben erg benieuwd en kan niet wachten om ukkie weer te mogen zien.

Sinds vandaag heeft mijn blaas minder ruimte heb ik het idee haha ik blijf naar het toilet gaan.

Nog 1 week mijn mond houden, daarna kan ik het ein-de-lijk delen

Terug
Bovenaan