Uitgerekend september 2017

Cobie: idd net even gebeld want zit me toch niet lekker. Word terug gebeld dus afwachten!

rianne: als maandag alles goed is bij de echo is het wel de bedoeling om te gaan. Iedereen in mijn omgeving raad het aan :).

Kirby ik heb op het moment gelukkig geen last meer van de afscheiding. Moet er eerlijk bij zeggen dat het me niet heel erg gerust steld, want nou begin ik weer over andere dingen te twijfelen. Hoef de laatste week eigenlijk niet meer te plassen 's nachts dus nu kan ik me daar weer heel erg gek mee maken. Vanmiddag eindelijk de 1e echo, dus dat moet ik maar gewoon afwachten. Als ik dan een mooi kloppend hartje zie ben ik weer iets rustiger hoop ik. Goed dat je toch even gebeld hebt! Toen ik woensdag heb gebeld was ik echt al meteen een stuk rustiger, hoop dat jij dat straks ook bent!

Ik heb zelf ook met 8+5 mijn eerste echo gehad. Als het hartje dan klopt is dat goed te zien, tenzij je dus nog niet zo ver bent zoals bij sommige hier. Dat weet je ook niet van te voren! Dat geeft super veel onzekerheid maar er met 12wk achterkomen dat je pas 9wk bent lijkt mij ook niks! Overgens ben je niet verplicht om de vitaliteitsecho te doen dus als je alleen je termijnecho wilt kan je dat gewoon aangeven. Ik was wel blij dat de vroege echo bij mij werd aangeboden. Het gaf mij een hoop zekerheid omdat ik 0 kwaaltjes heb en mij daar (onterecht) zorgen over maakte! Volgende week de termijnecho met 10+5wk!

Cobie ik hoop echt zo op goed nieuws voor jou! Inderdaad goed om meer van zulke berichten te lezen en er is zeker nog meer dan hoop! Ben erg benieuwd naar je volgende echo!

Hoi allemaal!

Wat vult de groep zich inmiddels gigantisch aan zeg! Over de 70 uitgerekende dames in september!

Kirby, ik denk dat ik van week 6 t/m week 9 bruine afscheiding heb gehad met een piek eind week 6. Ik had toen zelfs een bloedstolseltje en natuurlijk behoorlijk in paniek! Ik heb toen de eerste echo wat laten vervroegen en we mochten de dag er na gelijk komen. We zagen gelukkig een mooi kloppend hartje! Na de inwendige echo was het bruinverlies gelijk weer even heftiger. Volgens mijn verloskundige zegt het allemaal niet zo veel, alle soorten bloedverlies is toegestaan in de eerste maanden, mits het zonder kramp is.

Grietje, een spannende dag voor jou vandaag! Ik duim voor je, laat je het weten?

Rianne, ik merkte zelf met 10 weken nog niet echt een buikje, wel ongemak bij strakke kleding! Ik ben vandaag 12 weken en gisteren sprak ik een teamleider van een ander team die mij vroeg of het goed met me ging en zei dat ze het aan me kon zien omdat ik een buikje krijg! En ze wist het echt niet... oooh jeej! Dus vandaag expres maar een wat wijdere trui aan gedaan om dat buikje dan maar wat te verbergen... nu een weekje vakantie waarin we nog een echo krijgen en daarna ga ik het vertellen. Langer wachten kan niet meer vrees ik!

De negenmaandenbeurs lijkt me super leuk, ik heb ook vakantie, maar ik zou niet weten met wie ik moet gaan aangezien er nog niet zoveel mensen in onze buurt het weten... (nog niet? Nee nog steeds niet haha)

Net terug van de echo en een mooi kloppend hartje gezien! Nu pas besef ik echt dat er een mini mensje in mijn buik groeit. Al die stress dus telkens om niks gehad. Over anderhalve week mag ik opnieuw voor de 10 weken echo.

Hallo

14 sep uitgerekend.. nu zit ik wel ergens mee met 9 weken heb ik een echo gehad en daarop kon ik het hartje zien kloppen prachig maar toch ben ik nu alweer bAng dat het mis is daar binnen..

Nou ik denk dat het voor mij voorbij is. Net een bloeding gehad met rood bloed en geen bruin....:-(.  Verloskundige kan niks doen maandag echo of het idd weg is.

Terug
Bovenaan